Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost!
Strani: 1
sporočil: 1.420
Bobu bob.
Namesto da bi odprli eno delovišče, ga z dovolj delavci in mehanizacije čim prej zaključili, mi v SLO odpiramo n (vstavi poljubno, nujno >10) delovišč, na vsakem pomanjkanje delavcev in mehanizacije, dela se zgolj v 1 izmeni... in nato pričakujemo čudeže.
Čudeža pa ni, vozniki vsi nervozni. DARS, njihov pujsek Ribič in politiki pa polnih gobcev modrujejo o dinamičnem uravnavanju hitrosti...
Namesto da bi odprli eno delovišče, ga z dovolj delavci in mehanizacije čim prej zaključili, mi v SLO odpiramo n (vstavi poljubno, nujno >10) delovišč, na vsakem pomanjkanje delavcev in mehanizacije, dela se zgolj v 1 izmeni... in nato pričakujemo čudeže.
Čudeža pa ni, vozniki vsi nervozni. DARS, njihov pujsek Ribič in politiki pa polnih gobcev modrujejo o dinamičnem uravnavanju hitrosti...
sporočil: 2.079
Verjetno bi rabili kakšno redundantno (avto)cesto. Bolje kot
širitev obstoječe.
Ampak pri nas misija nemogoče, saj če zadeva ne gre skozi Ljubljano, ne dobi zelene luči.
Pred leti, ko se je štajerski odcep dolgo tenstal, so gorenjski župani pametovali, če bi štajerski krak raje prključili na gorenjskega namesto na obroč. Ha, kaj hujšega, da nekdo razmišlja mimo centra.
V srednji šoli so nas učili, da je en od sovražnikov učinkovitega vodenja prevelik centralizem (bivše države). Glede na razvoj dogodkov bi takrat lahko rekli: "Ya ain't seen nothin' yet."
Ampak pri nas misija nemogoče, saj če zadeva ne gre skozi Ljubljano, ne dobi zelene luči.
Pred leti, ko se je štajerski odcep dolgo tenstal, so gorenjski župani pametovali, če bi štajerski krak raje prključili na gorenjskega namesto na obroč. Ha, kaj hujšega, da nekdo razmišlja mimo centra.
V srednji šoli so nas učili, da je en od sovražnikov učinkovitega vodenja prevelik centralizem (bivše države). Glede na razvoj dogodkov bi takrat lahko rekli: "Ya ain't seen nothin' yet."
sporočil: 1.036
dinamicno cestnino. linksfahrerjem za vsako zaznano (kamere so
poceni analizira pa AI) brezvezno voznjo po levem pasu (kriterij:
prehitevanje s prakticno prehitevancevo hitrostjo: 10 eur, za
zaspance, ki se sploh ne umaknejo, ceprav imajo desno fraj, 30 eur
[isto velja v primeru treh pasov], nabit tovornemu tranzitu x5, naj
se spoka na zeleznico [ce zeleznica ne sfolga vsega, si privoscimo
prevec robe - smeti], celokupno - EU "enake moznosti" - podrazit
vinjete x5 in potem drzavljanom (voznikom - uporabnikom AC)
slovenije dat 80% popust cez nek drug kanal, trenutno ne vem iz
glave kateri). razfukat darsov klientelizem in nepotizem, tam so
zaposlene cele familije.
sporočil: 444
To je res še ena povsem birikratska rešitev problema, za katerega
birokrati pojma nimajo kako ga rešiti in pred tem razumeti.
Postaviš omejitev, zaračunaš kršitelja in zadevo s tem samo
poslabšaš, a so krivi drugi.
sporočil: 4.582
Točno tako, gospod Miloš.
Verjetno bi celo šlo hitreje po stari cesti ?
DARS nekaj pobere od nekje in sploh ne vejo, če bo to tukaj delovalo.
Dinamično omejevanje gor ali dol, problema ne bodo rešili.
In, kolikor poznam naše politike, bo tako še dolgo in še slabše bo.
Sedaj bodo imeli še en izgovor več, da ni denarja, ker gre za orožje.
Verjetno bi celo šlo hitreje po stari cesti ?
DARS nekaj pobere od nekje in sploh ne vejo, če bo to tukaj delovalo.
Dinamično omejevanje gor ali dol, problema ne bodo rešili.
In, kolikor poznam naše politike, bo tako še dolgo in še slabše bo.
Sedaj bodo imeli še en izgovor več, da ni denarja, ker gre za orožje.
Strani: 1