4 ure
Kaj bo za odjemalce drugače po novem aktu o omrežninah? 1
10 ur
Francoski premier posvaril, "da Francijo lahko čaka usoda Grčije". Najavil je milijardne varčevalne ukrepe 2
11 ur
Sprejet je podnebni zakon, od leta 2027 do 2032 dobimo dve milijardi evrov 1
11 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Reuters: Putin, ki ga Trump ne moti, bi lahko zavzel še več Ukrajine 1
12 ur
Slovenija z novim razpisom za subvencioniranje letalskih povezav
13 ur
Pričakovano: predlog NSi glede normirancev ni bil sprejet 1
13 ur
Potrjen je zakon o uporabi konoplje v medicinske namene; alkohola se na veselicah še ne bo smelo točiti na dvoriščih sicer zaprtih šol 1
13 ur
Kdo bo lahko dostopal do registra dejanskih lastnikov?
14 ur
Top službe: NLB, evropska komisija, Intesa Sanpaolo, Hisense ...
15 ur
Vložena obtožnica zoper avstrijskega nepremičninarja Reneja Benka
15 ur
Zunanji ministri EU brez dogovora o ukrepanju proti Izraelu 3
16 ur
Ameriška inflacija junija v skladu s pričakovanji na 2,7 odstotka
16 ur
Trump v intervjuju za BBC: Sem razočaran nad Putinom, a z njim še nisem opravil
16 ur
Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost! 7
17 ur
Država dokapitalizirala invalidsko podjetje CSS
17 ur
Na Hrvaškem na vidiku že prve težave v zvezi z elektronskim cestninjenjem
17 ur
FMCG konferenca 2025: Prodaja in marketing pred izzivi nove realnosti
17 ur
Vrednost gradbenih del: rast v primerjavi z aprilom in lanskim majem
17 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: delnice večinoma navzgor

Strani: 1

velikipok sporočil: 1.420
[#3064667] 15.07.25 14:56
Odgovori   +    9
Bobu bob.
Namesto da bi odprli eno delovišče, ga z dovolj delavci in mehanizacije čim prej zaključili, mi v SLO odpiramo n (vstavi poljubno, nujno >10) delovišč, na vsakem pomanjkanje delavcev in mehanizacije, dela se zgolj v 1 izmeni... in nato pričakujemo čudeže.
Čudeža pa ni, vozniki vsi nervozni. DARS, njihov pujsek Ribič in politiki pa polnih gobcev modrujejo o dinamičnem uravnavanju hitrosti...
0430ABAKU sporočil: 2.079
[#3064669] 15.07.25 15:30
Odgovori   +    4
Verjetno bi rabili kakšno redundantno (avto)cesto. Bolje kot širitev obstoječe.
Ampak pri nas misija nemogoče, saj če zadeva ne gre skozi Ljubljano, ne dobi zelene luči.
Pred leti, ko se je štajerski odcep dolgo tenstal, so gorenjski župani pametovali, če bi štajerski krak raje prključili na gorenjskega namesto na obroč. Ha, kaj hujšega, da nekdo razmišlja mimo centra.

V srednji šoli so nas učili, da je en od sovražnikov učinkovitega vodenja prevelik centralizem (bivše države). Glede na razvoj dogodkov bi takrat lahko rekli: "Ya ain't seen nothin' yet."
primvla sporočil: 1.036
[#3064671] 15.07.25 15:51
Odgovori   +    3
dinamicno cestnino. linksfahrerjem za vsako zaznano (kamere so poceni analizira pa AI) brezvezno voznjo po levem pasu (kriterij: prehitevanje s prakticno prehitevancevo hitrostjo: 10 eur, za zaspance, ki se sploh ne umaknejo, ceprav imajo desno fraj, 30 eur [isto velja v primeru treh pasov], nabit tovornemu tranzitu x5, naj se spoka na zeleznico [ce zeleznica ne sfolga vsega, si privoscimo prevec robe - smeti], celokupno - EU "enake moznosti" - podrazit vinjete x5 in potem drzavljanom (voznikom - uporabnikom AC) slovenije dat 80% popust cez nek drug kanal, trenutno ne vem iz glave kateri). razfukat darsov klientelizem in nepotizem, tam so zaposlene cele familije.
leben1 sporočil: 444
[#3064672] 15.07.25 16:18
Odgovori   +    6
To je res še ena povsem birikratska rešitev problema, za katerega birokrati pojma nimajo kako ga rešiti in pred tem razumeti. Postaviš omejitev, zaračunaš kršitelja in zadevo s tem samo poslabšaš, a so krivi drugi.
FIN-544124 sporočil: 4.589
[#3064674] 15.07.25 16:35
Odgovori   +    1
Točno tako, gospod Miloš.

Verjetno bi celo šlo hitreje po stari cesti ?

DARS nekaj pobere od nekje in sploh ne vejo, če bo to tukaj delovalo.

Dinamično omejevanje gor ali dol, problema ne bodo rešili.

In, kolikor poznam naše politike, bo tako še dolgo in še slabše bo.

Sedaj bodo imeli še en izgovor več, da ni denarja, ker gre za orožje.
F24-03485 sporočil: 38
[#3064683] 15.07.25 21:48 · odgovor na: velikipok (#3064667)
Odgovori   +    5
Točno tako.
Dnevno se vozim po Celovški in ob petih popoldne ni več nikogar na delovišču.
Dan pa traja do devetih zvečer.
V nedeljah pa itak ni nikogar sploh.
Dokler se smatra, da je čas čakajočih v prometu "zastojn" žal ne bo drugače...
g0ga sporočil: 125
[#3064693] 06:22
Odgovori   +    1
Ne vem zakaj ne uvedejo 24 urnega delovisca. Najamejo 3 različne izvajalce in naj se naredi čim prej. Pa še primerjava bi bila, kdo dela učinkoviteje in bolje. Aja, potem se je pa težko zmenit, kdo bo komu in koliko nazaj prinesel! Točno! Pa pri večjih izvajalcih je večja nevarnost, da pride kaj na dan! Za opravičevanje teh butastih odločitev; da se vsa dela hkrati opravljajo v času vrhunca turistične sezone pa neka bedasta izjava, da se takrat najmanj ljudi zaradi dopustov vozi na delo. Že brez raziskave je vsakomur jasno, da je več kot polovica registrskih tablic tujih vozil, ki so najbrž v tranzitu!

Strani: 1