Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Odpovedi vlakov: ali Luka Koper zaradi slabe prepustnosti železnic že izgublja posle?
Strani: 1
sporočil: 372
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot
vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo.
Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z
denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper
praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj
kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije,
Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se
mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
sporočil: 1.285
Res je. Tudi ta 2. tir je v resnici zgolj industrijski tir Luke
Koper.
Zato bi si morali gradnjo plačati kar sami, ne pa slovenski davkoplačevalci!
Zato bi si morali gradnjo plačati kar sami, ne pa slovenski davkoplačevalci!
sporočil: 8.564
Ko bosta to tudi 2 vzporedna tira in tretji tam v zaledju za
stranske potrebe... bo to whole another logistični level. Tudi z
vidika transporta potnikov. Potem je treba posodobiti še nekaj
odsekov in relacija LJ - Koper bo 1 h 25 min nova realnost, ki bo
dolgoročno zelo zanimiva. Tedaj bo marsikdo zamenjal avto za vlak.
Ker pa smo počasni pri izvajanju projekta in se zato vse še bolj
draži, zaostajamo vse bolj.
Počasni smo in s slabo izdelanimi vizijami.
Počasni smo in s slabo izdelanimi vizijami.
sporočil: 1.285
Ti kar sanjaj. Mogoče bo, ko bo in če sploh bo. Jaz mislim, da bi
takoj morali dograditi 3. vozni pas na AC.
Laži, zavajanja in sistemske neumnosti glede železnic so očitne že s tem, da se ni takoj začelo graditi dveh novih železniških tirov hkrati, ampak, da so takrat politiki tipa butasta Bratuškova govorili, češ da rabimo samo en novi tir, ker da je en stari še vedno čisto dober.
Laži, zavajanja in sistemske neumnosti glede železnic so očitne že s tem, da se ni takoj začelo graditi dveh novih železniških tirov hkrati, ampak, da so takrat politiki tipa butasta Bratuškova govorili, češ da rabimo samo en novi tir, ker da je en stari še vedno čisto dober.
sporočil: 8.564
V tej fazi, kjer smo, bo hitreje nadgraditi tire kot pa izvesti
povsod 3 pasove. Ponekod okoli Lj 3. pasovi bodo, povsod pa ne gre,
ker so to zajebali že 15 let nazaj.
sporočil: 56
Hmmm po tvijem ključu tudi avtocest in tovaren ne potrebujemo....
pač živeli bomo od zraka vode in javne uprave... a ne
sporočil: 56
Hmmm ja ... saj meščani Ljubljane tudi marsikaj ne potrebujejo in
je narejeno zgolj za hotele in turiste... avtocesta do Portoroža je
narejena za koga za mene ni ker ne hodim tja pa smo jo
davkoplačevalci plačali.... ozek horizont imaš
sporočil: 10.861
[MojemnenjeXXL]TvojeMnenjeXXS...
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo. Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije, Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
Luka Koper daje dobro plačana delovna mesta 2300 ljudem. Nadalje občinama Ankaran in Koper vsako leto nakaže še 7 milijonov NUSZ. Potem imajo od tega posel še logisti, pumpe, ajzenpon (OBB in Adria Cargo placata za uporabo železnic)...
Od Luke Koper in vse logistične spremembe okoli nje v Sloveniji komotno živi 15.000 ljudi. Se ti zdi to malo?
sporočil: 56
Tako je železnice živijo samo od tovornega prometa potniškega mora
država subvencionirat... DARS kuje dobičke večje od Zavarovalnice
Triglav cca 150 mio na račun tovornega prometa ,,,,itd itd...
sporočil: 10.861
Dars je nekoliko drugačna žival. Darsu amortizacija pomeni skorajda
polovico prihodkov, in z razliko denarnega toke znižuje dolg. Ker
je DARS lastnik AC.
Investicije v ajzenpon so pa direkt od države. Ker je država lastnik železniškega omrežja. SŽ je le upravljavec.
Investicije v ajzenpon so pa direkt od države. Ker je država lastnik železniškega omrežja. SŽ je le upravljavec.
sporočil: 56
Halooo... kdo je pa lastnik Darsa... Država 100%.... še enkrat Dars
in Železnice živijo od Luke oz tovornega prometa sicer lahko oboji
zaprejo firme .... a ne
sporočil: 10.861
To ni čisto res, ker večina prihodkov DARSA še vedno pomenijo
zakonsko določene vinjete, zato se tudi darsov dolg šteje v
javnega! Poleg državnih poroštev seveda.
Lastništvo podjetja v tem segmentu ni merodajno.
Lastništvo podjetja v tem segmentu ni merodajno.
sporočil: 56
Dars ne preživi brez LUKE... vinjete prinesejo 44% prihodkov,
tovorni promet 56% prihodkov... in glede na finančni dolg ki ga ima
Dars cca preko 1,5 mrd EUR in servisiranje tega dolga .... DARS
propade v parih letih brez LUKE KOPER.... železnice pa v enem letu
lahko zaprejo firmo...lp
Strani: 1