4 ure
Fed ohranil obrestno mero med 4,25 in 4,5 odstotka
4 ure
Novi volvo XC70 bo priključni hibrid z električnim dosegom 200 kilometrov
4 ure
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vino s'pod mosta – licitacija buteljk vinarjev Vipavske doline v dobrodelne namene
8 ur
Odpustki za vse, ki gradite za trg: kaj lahko in česa ne smete početi z olajšavo za zeleni prehod
9 ur
Kako je ribniški Inotherm še povečal vodstvo v Evropi
9 ur
Ukrepi proti visoko patogeni ptičji gripi so ukinjeni
9 ur
Dva ponudnika na razpisu za večjo letalsko povezljivost: eden bi letel v Tirano, drugi na Kanarske otoke 2
9 ur
Meloni: Italija bo za obrambo že letos namenila dva odstotka BDP
9 ur
Lastniki Trumpove kriptovalute: 58 digitalnih denarnic z milijonskimi dobički; 764 tisoč z izgubo 3
9 ur
Spremembe za KTM tudi v Sloveniji, skrb za znamko prevzema nov distributer 1
9 ur
Žito napoveduje več kot 100 milijonov evrov investicij 1
9 ur
Boštjančič in Props v bran vladni plačni reformi: Javni sektor ni zažiralec javne blagajne 4
10 ur
Povečanje nemških industrijskih naročil v marcu večje od pričakovanj
10 ur
Velenje odpira vrata podjetništvu: nova Poslovna cona Pesje - vzhod ustvarja pogoje za razvoj naprednih idej (Oglas)
11 ur
Čipi za mačke, elektrošoki za ljudi 5
11 ur
Aprila velika rast prodaje avtov, vsak tretji Slovenec je kupil volkswagna ali škodo 3
11 ur
Aprila za desetino manj prostih delovnih mest kot marca
11 ur
Premiki v lastništvu Salomona: Odlazek je nazaj
12 ur
Novo Nordisk napovedal izboljšanje prodaje zdravila za hujšanje; delnica navzgor

Strani: 1

MojemnenjeXXL sporočil: 372
[#3061041] 07.05.25 10:24
Odgovori   +    7
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo. Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije, Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
GV-1113 sporočil: 1.285
[#3061046] 07.05.25 11:55 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    6
Res je. Tudi ta 2. tir je v resnici zgolj industrijski tir Luke Koper.

Zato bi si morali gradnjo plačati kar sami, ne pa slovenski davkoplačevalci!
FIN-379669 sporočil: 8.564
[#3061047] 07.05.25 12:10 · odgovor na: GV-1113 (#3061046)
Odgovori   +    1
Ko bosta to tudi 2 vzporedna tira in tretji tam v zaledju za stranske potrebe... bo to whole another logistični level. Tudi z vidika transporta potnikov. Potem je treba posodobiti še nekaj odsekov in relacija LJ - Koper bo 1 h 25 min nova realnost, ki bo dolgoročno zelo zanimiva. Tedaj bo marsikdo zamenjal avto za vlak. Ker pa smo počasni pri izvajanju projekta in se zato vse še bolj draži, zaostajamo vse bolj.

Počasni smo in s slabo izdelanimi vizijami.
GV-1113 sporočil: 1.285
[#3061055] 07.05.25 13:27 · odgovor na: FIN-379669 (#3061047)
Odgovori   +    1
Ti kar sanjaj. Mogoče bo, ko bo in če sploh bo. Jaz mislim, da bi takoj morali dograditi 3. vozni pas na AC.

Laži, zavajanja in sistemske neumnosti glede železnic so očitne že s tem, da se ni takoj začelo graditi dveh novih železniških tirov hkrati, ampak, da so takrat politiki tipa butasta Bratuškova govorili, češ da rabimo samo en novi tir, ker da je en stari še vedno čisto dober.
FIN-379669 sporočil: 8.564
[#3061059] 07.05.25 14:34 · odgovor na: GV-1113 (#3061055)
Odgovori   +    0
V tej fazi, kjer smo, bo hitreje nadgraditi tire kot pa izvesti povsod 3 pasove. Ponekod okoli Lj 3. pasovi bodo, povsod pa ne gre, ker so to zajebali že 15 let nazaj.
calahan sporočil: 56
[#3061060] 07.05.25 14:44 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    0
Hmmm po tvijem ključu tudi avtocest in tovaren ne potrebujemo.... pač živeli bomo od zraka vode in javne uprave... a ne
calahan sporočil: 56
[#3061061] 07.05.25 14:50 · odgovor na: GV-1113 (#3061046)
Odgovori   +    0
Hmmm ja ... saj meščani Ljubljane tudi marsikaj ne potrebujejo in je narejeno zgolj za hotele in turiste... avtocesta do Portoroža je narejena za koga za mene ni ker ne hodim tja pa smo jo davkoplačevalci plačali.... ozek horizont imaš
Endimion sporočil: 10.861
[#3061066] 07.05.25 15:24 · odgovor na: MojemnenjeXXL (#3061041)
Odgovori   +    1
[MojemnenjeXXL]
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo. Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije, Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
TvojeMnenjeXXS...

Luka Koper daje dobro plačana delovna mesta 2300 ljudem. Nadalje občinama Ankaran in Koper vsako leto nakaže še 7 milijonov NUSZ. Potem imajo od tega posel še logisti, pumpe, ajzenpon (OBB in Adria Cargo placata za uporabo železnic)...

Od Luke Koper in vse logistične spremembe okoli nje v Sloveniji komotno živi 15.000 ljudi. Se ti zdi to malo?
calahan sporočil: 56
[#3061067] 07.05.25 15:28 · odgovor na: Endimion (#3061066)
Odgovori   +    0
Tako je železnice živijo samo od tovornega prometa potniškega mora država subvencionirat... DARS kuje dobičke večje od Zavarovalnice Triglav cca 150 mio na račun tovornega prometa ,,,,itd itd...
Endimion sporočil: 10.861
[#3061071] 07.05.25 15:59 · odgovor na: calahan (#3061067)
Odgovori   +    0
Dars je nekoliko drugačna žival. Darsu amortizacija pomeni skorajda polovico prihodkov, in z razliko denarnega toke znižuje dolg. Ker je DARS lastnik AC.

Investicije v ajzenpon so pa direkt od države. Ker je država lastnik železniškega omrežja. SŽ je le upravljavec.
calahan sporočil: 56
[#3061074] 07.05.25 16:02 · odgovor na: Endimion (#3061071)
Odgovori   +    0
Halooo... kdo je pa lastnik Darsa... Država 100%.... še enkrat Dars in Železnice živijo od Luke oz tovornega prometa sicer lahko oboji zaprejo firme .... a ne
Endimion sporočil: 10.861
[#3061078] 07.05.25 16:12 · odgovor na: calahan (#3061074)
Odgovori   +    0
To ni čisto res, ker večina prihodkov DARSA še vedno pomenijo zakonsko določene vinjete, zato se tudi darsov dolg šteje v javnega! Poleg državnih poroštev seveda.

Lastništvo podjetja v tem segmentu ni merodajno.
calahan sporočil: 56
[#3061081] 07.05.25 16:33 · odgovor na: Endimion (#3061078)
Odgovori   +    1
Dars ne preživi brez LUKE... vinjete prinesejo 44% prihodkov, tovorni promet 56% prihodkov... in glede na finančni dolg ki ga ima Dars cca preko 1,5 mrd EUR in servisiranje tega dolga .... DARS propade v parih letih brez LUKE KOPER.... železnice pa v enem letu lahko zaprejo firmo...lp

Strani: 1