Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Odpovedi vlakov: ali Luka Koper zaradi slabe prepustnosti železnic že izgublja posle?
Strani: 1
sporočil: 372
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot
vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo.
Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z
denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper
praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj
kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije,
Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se
mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
sporočil: 1.293
Res je. Tudi ta 2. tir je v resnici zgolj industrijski tir Luke
Koper.
Zato bi si morali gradnjo plačati kar sami, ne pa slovenski davkoplačevalci!
Zato bi si morali gradnjo plačati kar sami, ne pa slovenski davkoplačevalci!
sporočil: 8.570
Ko bosta to tudi 2 vzporedna tira in tretji tam v zaledju za
stranske potrebe... bo to whole another logistični level. Tudi z
vidika transporta potnikov. Potem je treba posodobiti še nekaj
odsekov in relacija LJ - Koper bo 1 h 25 min nova realnost, ki bo
dolgoročno zelo zanimiva. Tedaj bo marsikdo zamenjal avto za vlak.
Ker pa smo počasni pri izvajanju projekta in se zato vse še bolj
draži, zaostajamo vse bolj.
Počasni smo in s slabo izdelanimi vizijami.
Počasni smo in s slabo izdelanimi vizijami.
sporočil: 1.293
Ti kar sanjaj. Mogoče bo, ko bo in če sploh bo. Jaz mislim, da bi
takoj morali dograditi 3. vozni pas na AC.
Laži, zavajanja in sistemske neumnosti glede železnic so očitne že s tem, da se ni takoj začelo graditi dveh novih železniških tirov hkrati, ampak, da so takrat politiki tipa butasta Bratuškova govorili, češ da rabimo samo en novi tir, ker da je en stari še vedno čisto dober.
Laži, zavajanja in sistemske neumnosti glede železnic so očitne že s tem, da se ni takoj začelo graditi dveh novih železniških tirov hkrati, ampak, da so takrat politiki tipa butasta Bratuškova govorili, češ da rabimo samo en novi tir, ker da je en stari še vedno čisto dober.
sporočil: 8.570
V tej fazi, kjer smo, bo hitreje nadgraditi tire kot pa izvesti
povsod 3 pasove. Ponekod okoli Lj 3. pasovi bodo, povsod pa ne gre,
ker so to zajebali že 15 let nazaj.
sporočil: 58
Hmmm po tvijem ključu tudi avtocest in tovaren ne potrebujemo....
pač živeli bomo od zraka vode in javne uprave... a ne
sporočil: 58
Hmmm ja ... saj meščani Ljubljane tudi marsikaj ne potrebujejo in
je narejeno zgolj za hotele in turiste... avtocesta do Portoroža je
narejena za koga za mene ni ker ne hodim tja pa smo jo
davkoplačevalci plačali.... ozek horizont imaš
sporočil: 10.865
[MojemnenjeXXL]TvojeMnenjeXXS...
In zakaj naj bi vse Slovence skrbelo za Luko Koper? Podjetje, kot vsako drugo - ima svoje lastnike/delničarje, nadzorni svet, upravo. Je pa čisto priviligirano v slo gospodarstvu, saj mu država z denarjem davkoplačevalcev gradi drugi tir... Prebivalci Luke Koper praktično ne rabimo. Veliko bolje bi živeli brez nje - manj kamionov iz Kopra po AC v smeri Madžarske, Češke, Romunije, Avstrije, Slovaške,... uničujejo cesto in delajo kolone. Kar se mene tiče, mi je čisto vseeno, če to dela Trst ali Rijeka.
Luka Koper daje dobro plačana delovna mesta 2300 ljudem. Nadalje občinama Ankaran in Koper vsako leto nakaže še 7 milijonov NUSZ. Potem imajo od tega posel še logisti, pumpe, ajzenpon (OBB in Adria Cargo placata za uporabo železnic)...
Od Luke Koper in vse logistične spremembe okoli nje v Sloveniji komotno živi 15.000 ljudi. Se ti zdi to malo?
sporočil: 58
Tako je železnice živijo samo od tovornega prometa potniškega mora
država subvencionirat... DARS kuje dobičke večje od Zavarovalnice
Triglav cca 150 mio na račun tovornega prometa ,,,,itd itd...
sporočil: 10.865
Dars je nekoliko drugačna žival. Darsu amortizacija pomeni skorajda
polovico prihodkov, in z razliko denarnega toke znižuje dolg. Ker
je DARS lastnik AC.
Investicije v ajzenpon so pa direkt od države. Ker je država lastnik železniškega omrežja. SŽ je le upravljavec.
Investicije v ajzenpon so pa direkt od države. Ker je država lastnik železniškega omrežja. SŽ je le upravljavec.
sporočil: 58
Halooo... kdo je pa lastnik Darsa... Država 100%.... še enkrat Dars
in Železnice živijo od Luke oz tovornega prometa sicer lahko oboji
zaprejo firme .... a ne
sporočil: 10.865
To ni čisto res, ker večina prihodkov DARSA še vedno pomenijo
zakonsko določene vinjete, zato se tudi darsov dolg šteje v
javnega! Poleg državnih poroštev seveda.
Lastništvo podjetja v tem segmentu ni merodajno.
Lastništvo podjetja v tem segmentu ni merodajno.
sporočil: 58
Dars ne preživi brez LUKE... vinjete prinesejo 44% prihodkov,
tovorni promet 56% prihodkov... in glede na finančni dolg ki ga ima
Dars cca preko 1,5 mrd EUR in servisiranje tega dolga .... DARS
propade v parih letih brez LUKE KOPER.... železnice pa v enem letu
lahko zaprejo firmo...lp
sporočil: 447
Luka Koper je najbolj subvencionirano slovensko podjetje :) se
absolutno strinjam z vami.
sporočil: 32.630
[MatejRigel]... ja, in kot naše "okno v svet" je edino slovensko pristanišče Luka Koper za slovensko gospodarstvo in Slovenijo nasploh ziher bolj nepomembno, kot je za slovensko gospodarstvo in Slovenijo nasploh pravzaprav vitalna nepremičninska borzna družba Equinox, ki je razen Matej Rigelnik s svojimi bornimi prihranki v Sloveniji ne subvencionira nihče ...
Luka Koper je najbolj subvencionirano slovensko podjetje :) se absolutno strinjam z vami.
P.S.: just couldn't resist ...
sporočil: 10.865
tudi to ne drži.
Najbolj subvencionirana panoga v sloveniji, je kmetijstvo. blizu pol miljarde vsako leto, v kar niso vštete raznorazne pomoči ob sušah, točah, in podobno. Takoj za tem pa je javni prevoz potnikov, kjer na ajzenponu poberejo državne SŽ, pri avtobusih pa z naskokom največ pokasirata Nomago in Avrigo. En manjši del še LPP in AP Murska sobota.
Predno se nekdo "vžge", da so za kmete EU sredstva, je potrebno vedet, da za vsdakih 5€, ki k nam pridejo iz EU, 4€ plačamo tja. Tako da je dejansko to povečini kar naš denar...
Najbolj subvencionirana panoga v sloveniji, je kmetijstvo. blizu pol miljarde vsako leto, v kar niso vštete raznorazne pomoči ob sušah, točah, in podobno. Takoj za tem pa je javni prevoz potnikov, kjer na ajzenponu poberejo državne SŽ, pri avtobusih pa z naskokom največ pokasirata Nomago in Avrigo. En manjši del še LPP in AP Murska sobota.
Predno se nekdo "vžge", da so za kmete EU sredstva, je potrebno vedet, da za vsdakih 5€, ki k nam pridejo iz EU, 4€ plačamo tja. Tako da je dejansko to povečini kar naš denar...
sporočil: 58
ta odgovor je bil parodija na neumne teze .... kdo je najbolj
subvencioniran in kdo ni... vsi so... eni neposposredno ( tako kot
ti praviš kmetje... in sicer iz razloga da obstanejo na naši ljubi
zemlji) večina pa posredno ( ni panoge ki ni posredno
subvencionirana).... kakorkoli neumen teze kdo je
subvencioniran.imn kdo ni..lp
sporočil: 2.285
[Endimion]
tudi to ne drži.
Najbolj subvencionirana panoga v sloveniji, je kmetijstvo. blizu pol miljarde vsako leto, v kar niso vštete raznorazne pomoči ob sušah, točah, in podobno. Takoj za tem pa je javni prevoz potnikov, kjer na ajzenponu poberejo državne SŽ, pri avtobusih pa z naskokom največ pokasirata Nomago in Avrigo. En manjši del še LPP in AP Murska sobota.
Predno se nekdo "vžge", da so za kmete EU sredstva, je potrebno vedet, da za vsdakih 5€, ki k nam pridejo iz EU, 4€ plačamo tja. Tako da je dejansko to povečini kar naš denar...
Jep res je naš denar, a je eu wide.
Zato imamo malo zvezane roke,komu in koliko.
In seveda prejemnikov direktnih je cca 50 k kmetij.
Eni res dobijo nekaj preveč, a je paleta izredno pisana.
500miljonv se mi zdi malo veliko.
Možno pa da je kje tam.
Sam imam v glavi cifro okoli 300miljonov.
Proračun ima še marsikaj zraven agencije v sestavi,podporo zivilskim podjetjem ipd.
Strani: 1