Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.357
[#3061347] 12.05.25 09:34
Odgovori   +    11
Prav bi bilo, da se tudi vsi vložki v železniško infrastrukturo, ki je namenjena pristaniščem, plačajo s strani pristanišč.

Sicer imamo bizarno situacijo, ko imajo pristanišča ogromne dobičke, medtem ko jim davkoplačevalci plačujemo za njihove industrijske tire.

To je kot bi jaz rekel - davkoplačevalci, zgradite mi hotel, jaz pa se bom potem šel hotelirstvo in delal privat dobiček.
trocki sporočil: 1.694
[#3061370] 12.05.25 12:49 · odgovor na: GV-1113 (#3061347)
Odgovori   +    4
In kam grejo ti ogromni dobički Luke Koper? Po moje državi, ker je ta 51% lastnica, pa še SDH 11%.
calahan sporočil: 64
[#3061379] 12.05.25 14:30 · odgovor na: GV-1113 (#3061347)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: calahan 12.05.2025 14:31
To sporočilo je izbrisal avtor (23.05.2025 10:52)
GV-1113 sporočil: 1.357
[#3061394] 12.05.25 17:09 · odgovor na: calahan (#3061379)
Odgovori   +    4
Tu je specifika kar velika, ker je investicija v železnice približno 20x višja kot v samo pristanišče. In 2. tir proti Kopru je v resnici zgolj industrijski tir Luke Koper. Vso blago na železnici gre tja in v nobeno tovarno ali kaj takšnega.
calahan sporočil: 64
[#3061400] 12.05.25 18:46 · odgovor na: GV-1113 (#3061394)
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (23.05.2025 10:52)
luk33 sporočil: 192
[#3061418] 13.05.25 07:52
Odgovori   +    7
uporabniki primorske avtoceste vsako leto občutimo višanje pretovora v Luki. Velikokrat je situacija na meji vzdržnosti

Strani: 1