Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.304
[#3061347] 09:34
Odgovori   +    5
Prav bi bilo, da se tudi vsi vložki v železniško infrastrukturo, ki je namenjena pristaniščem, plačajo s strani pristanišč.

Sicer imamo bizarno situacijo, ko imajo pristanišča ogromne dobičke, medtem ko jim davkoplačevalci plačujemo za njihove industrijske tire.

To je kot bi jaz rekel - davkoplačevalci, zgradite mi hotel, jaz pa se bom potem šel hotelirstvo in delal privat dobiček.
trocki sporočil: 1.678
[#3061370] 12:49 · odgovor na: GV-1113 (#3061347)
Odgovori   +    2
In kam grejo ti ogromni dobički Luke Koper? Po moje državi, ker je ta 51% lastnica, pa še SDH 11%.
calahan sporočil: 60
[#3061379] 14:30 · odgovor na: GV-1113 (#3061347)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: calahan 12.05.2025 14:31
Malo mešaš materijo... do hotela je potrebna zgraditi cesto... ploćnik, železnico, aerodrom in ostalo itd itd ... da imajo turisti dostop do hotela...mar ne ......)
GV-1113 sporočil: 1.304
[#3061394] 17:09 · odgovor na: calahan (#3061379)
Odgovori   +    0
Tu je specifika kar velika, ker je investicija v železnice približno 20x višja kot v samo pristanišče. In 2. tir proti Kopru je v resnici zgolj industrijski tir Luke Koper. Vso blago na železnici gre tja in v nobeno tovarno ali kaj takšnega.
calahan sporočil: 60
[#3061400] 18:46 · odgovor na: GV-1113 (#3061394)
Odgovori   +    0
Hmmm ... po tvojem kljuću mora Petrol plačati ceste saj so njihove pumpe neposredna posledica cest... in je avtocestni križ neprimerljivio dražji od pump ki jih ima Petrol v Sloveniji....btw neposredni zaslužkar drugega tira so cargo prevozniki železnic...... :)))

Strani: 1