51 min
Študentke ljubljanske fakultete za gradbeništvo in geodezijo prejele prvo nagrado
1 ura
Z urbanim ozelenjevanjem do manjše toplotne obremenitve obiskovalcev: primer BTC City Ljubljana
2 uri
Dobra dva milijona evrov za regijske centre mobilnosti
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Nemško in evrsko gospodarstvo novembra poganjajo predvsem storitve
3 ure
V prvih devetih mesecih so bruto plače zrasle za skoraj sedem odstotkov
3 ure
Mir v Ukrajini znova na mizi: obrambne delnice drsijo navzdol 1
3 ure
Po razprodaji na Wall Streetu navzdol tudi Evropa, kripto krvavi 5
5 ur
Japonska z največjimi spodbudami po covidu, zahtevani donosi na obveznice gor
5 ur
Petrol v Sloveniji prodal bistveno manj, dobiček skupine medletno +10%
5 ur
Prek INR računa v 20 letih do slabih 200 tisoč evrov več donosa
5 ur
Po Triglavu tudi Sava Re že dosega načrtovani dobiček 2025 1
6 ur
Sopotnik, aplikacija, ki olajšuje delo kmetom in jim omogoča spremljanje površin
11 ur
Ste že pobrali subvencijo za električni avto? 1
11 ur
IZRAČUNI Dva primera cen v domovih po novem in starem ter zlom kolka 2
11 ur
NASVET Strah pred dolgotrajno oskrbo: odgovarjamo na konkretna vprašanja, kakšne so izbire in kakšne posledice 1
11 ur
Kam so vlagali borzni guruji: Buffetova zadnja stava, kdo se je znebil Nvidie in kdo kupuje Netflix?
11 ur
Kateri so izzivi slovenskih podjetij v Avstriji in kako pomaga poslovni klub na Dunaju
18 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Okoljske nagrade Financ 2025: to so letošnji zmagovalci

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.098
[#3060469] 23.04.25 21:31
Odgovori   +    8
Elektrika je zaradi nizkega dosega in zamudnega polnjenja samo za lokalno afnanje, na pa za poslovne poti resnega poslovneža.

Žalostno pa je to, da mora za subvencije za te trapaste e-avte plačevati povprečni Janez, ki vozi bencinskega cliota. Njemu se brez milosti nabije visoke davke in trošarine.
FIN-544124 sporočil: 5.343
[#3060471] 23.04.25 23:07
Odgovori   +    4
Kakšni mlajši in digitalni afnači so pripravljeni dati 45 jurjev za avto.

Starejši gospodarni obrtnik ima 10 let starega dizla in ga ne menja niti slučajno.
kriza2 sporočil: 15
[#3060474] 24.04.25 04:58 · odgovor na: FIN-544124 (#3060471)
Odgovori   +    1
Postavlja se vprasanje kdo je poslovnez ter kdo si misli da je poslovnez.Poslovnezi kupujajo vozila ki jim predstavljamo stroske obvladljive za njih in ne za svet okrug sebe
XDONA1 sporočil: 1.753
[#3060475] 24.04.25 06:18 · odgovor na: GV-1113 (#3060469)
Odgovori   +    1
[GV-1113]
Elektrika je zaradi nizkega dosega in zamudnega polnjenja samo za lokalno afnanje, na pa za poslovne poti resnega poslovneža.

Žalostno pa je to, da mora za subvencije za te trapaste e-avte plačevati povprečni Janez, ki vozi bencinskega cliota. Njemu se brez milosti nabije visoke davke in trošarine.
Govoriš iz izkušenj ali kar tako malo?
Ker meni se zdi, da bolj prvo.

Elektrika ima dovolj dober doseg za večino poslovnih uporabnikov. Lahko rečem, da potujem po slo vsaki dan, bil sem v kar nekaj eu prestolnicah (po 800km stran) brez kakršnega koli problema. Za celotna polnjenja na taki poti sem potreboval reci in piši vse skupaj 1h. Pač spiješ kavo, odgovoriš na emaile.

Predsodki so danes večinoma samo še v glavi.

Na drugi strani je vožnja precej cenejša, nobenih servisov, težav z motorjem, precej udobnejša in ko rabiš, tudi dinamična.
Janez mora plačaveti tudi subvencije za toplotne črpalke, okna, vrtec tvojih otrok, itd... čeprav vozi navadnega clia, živi pri mami in morebiti tudi nima otrok.

Strani: 1