46 min
Vse o pacientu na enem mestu – rešitev in nevarnost
1 ura
Top službe: Banka Slovenije, Incom, Generali, Filc, GEN energija, Lek ...
2 uri
Racije na sedežu diplomatske službe EU ter College of Europe
3 ure
Energetika: izbranih je 235 projektov skupnega interesa EU, Slovenija je pri petih
3 ure
12 tisoč podjetij v shemi net-metering v negotovosti: kaj čaka male poslovne odjemalce, ko se povečajo stroški izravnalnega trga za elektriko? (Oglas)
3 ure
Trump ni uslišal Vučića: srbski predsednik na glavo proti novim sankcijam? 4
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Baterijska mrzlica: nemški koncern RWE gradi največji baterijski hranilnik v Veliki Britaniji
5 ur
Pet razlogov za prenos nove mobilne aplikacije Generali Investments (PRO)
5 ur
Evrska inflacija novembra zrasla na 2,2 odstotka
5 ur
OECD Sloveniji poslabšal napovedi in spet poziva: razbremenite plače, obdavčite nepremičnine 8
6 ur
Burry stavi še proti Tesli. Milijone pa služi s tipkanjem 1
6 ur
Ljubljanska borza v zelenem; SBI TOP pridobil 0,22 odstotka 3
6 ur
To je 10 najboljših visokotehnoloških startupov za kmetijstvo na svetu
6 ur
Ifo: Zaradi višje minimalne plače bodo nemška podjetja odpuščala
7 ur
IZZIV Kako učinkovito obnoviti poslovanje, ko vam čez noč zaklenejo vse podatke (Oglas)
7 ur
Slovenija obstala na 46. mestu IMD. Ključni izzivi, ki bodo oblikovali poslovanje v naslednjih letih (Oglas)
7 ur
BI: Instagram ukinja delo od doma
8 ur
Koliko vas stane čezmerno varčevanje 1
8 ur
FT: Thyssenkrupp v prestrukturiranje jeklarske enote, odpira se pot za prodajo

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.153
[#3060469] 23.04.25 21:31
Odgovori   +    8
Elektrika je zaradi nizkega dosega in zamudnega polnjenja samo za lokalno afnanje, na pa za poslovne poti resnega poslovneža.

Žalostno pa je to, da mora za subvencije za te trapaste e-avte plačevati povprečni Janez, ki vozi bencinskega cliota. Njemu se brez milosti nabije visoke davke in trošarine.
FIN-544124 sporočil: 5.390
[#3060471] 23.04.25 23:07
Odgovori   +    4
Kakšni mlajši in digitalni afnači so pripravljeni dati 45 jurjev za avto.

Starejši gospodarni obrtnik ima 10 let starega dizla in ga ne menja niti slučajno.
kriza2 sporočil: 15
[#3060474] 24.04.25 04:58 · odgovor na: FIN-544124 (#3060471)
Odgovori   +    1
Postavlja se vprasanje kdo je poslovnez ter kdo si misli da je poslovnez.Poslovnezi kupujajo vozila ki jim predstavljamo stroske obvladljive za njih in ne za svet okrug sebe
XDONA1 sporočil: 1.759
[#3060475] 24.04.25 06:18 · odgovor na: GV-1113 (#3060469)
Odgovori   +    1
[GV-1113]
Elektrika je zaradi nizkega dosega in zamudnega polnjenja samo za lokalno afnanje, na pa za poslovne poti resnega poslovneža.

Žalostno pa je to, da mora za subvencije za te trapaste e-avte plačevati povprečni Janez, ki vozi bencinskega cliota. Njemu se brez milosti nabije visoke davke in trošarine.
Govoriš iz izkušenj ali kar tako malo?
Ker meni se zdi, da bolj prvo.

Elektrika ima dovolj dober doseg za večino poslovnih uporabnikov. Lahko rečem, da potujem po slo vsaki dan, bil sem v kar nekaj eu prestolnicah (po 800km stran) brez kakršnega koli problema. Za celotna polnjenja na taki poti sem potreboval reci in piši vse skupaj 1h. Pač spiješ kavo, odgovoriš na emaile.

Predsodki so danes večinoma samo še v glavi.

Na drugi strani je vožnja precej cenejša, nobenih servisov, težav z motorjem, precej udobnejša in ko rabiš, tudi dinamična.
Janez mora plačaveti tudi subvencije za toplotne črpalke, okna, vrtec tvojih otrok, itd... čeprav vozi navadnega clia, živi pri mami in morebiti tudi nima otrok.

Strani: 1