3 ure
Ali Franciji grozi državna dolžniška kriza?
3 ure
Ali umetna inteligenca zmanjšuje število zaposlenih?
3 ure
Evropski razpisi: denar za inovacije, ki slonijo na umetni inteligenci
6 ur
Nemci se vračajo na vlak inovacij v avtoindustriji, a na določenih področjih še zaostajajo za Kitajci 2
6 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Porscheja 911 carrera T in spirit 70 – večna klasika v objemu divje Krete 1
7 ur
Applov vstopni razred postaja bolj konkurenčen
8 ur
Malezija: med vrtoglavimi nebotičniki, tropskimi gozdovi in rajskimi plažami
8 ur
Kako bo LPP z umetno inteligenco preverjal in uril voznike avtobusov 1
8 ur
Trump se ne da: zdaj prosi vrhovno sodišče, da mu dovoli odpustiti guvernerko Feda Liso Cook
8 ur
Varuh razkriva: prehranska veriga je boj za preživetje, sodelovanja ni! 1
8 ur
Iz Kampale nazaj v Zagreb – desetletje sprememb
9 ur
Kaj se zgodi s cenami, ko se v Ljubljani zgradi šest tisoč novih stanovanj? 4
9 ur
Deset točk pokojninske reforme: kdaj in kako v penzijo po novem 5
10 ur
Na kontejnerskem terminalu London Gateway bodo zgradili mali jedrski reaktor
10 ur
Po uvedbi 39-odstotnih carin za Švico: izvoz v ZDA avgusta glede na julij upadel za petino
11 ur
Rheinmetall prevzema Naval Vessels Lürssen in prihaja na Reko 1
11 ur
Kdo je ustvaril najboljši digitalni projekt leta? GoDigital 2025 išče zmagovalca, prijavite se! (Oglas)
11 ur
Predlog: hiše, zgrajene pred letom 2003, bodo dobile uporabno dovoljenje. A to ne bo povsem enostavno 1
11 ur
Avgusta rekorden izvoz redkih zemeljskih kovin iz Kitajske

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.806
[#3060469] 23.04.25 21:31
Odgovori   +    8
Elektrika je zaradi nizkega dosega in zamudnega polnjenja samo za lokalno afnanje, na pa za poslovne poti resnega poslovneža.

Žalostno pa je to, da mora za subvencije za te trapaste e-avte plačevati povprečni Janez, ki vozi bencinskega cliota. Njemu se brez milosti nabije visoke davke in trošarine.
FIN-544124 sporočil: 4.980
[#3060471] 23.04.25 23:07
Odgovori   +    4
Kakšni mlajši in digitalni afnači so pripravljeni dati 45 jurjev za avto.

Starejši gospodarni obrtnik ima 10 let starega dizla in ga ne menja niti slučajno.
kriza2 sporočil: 15
[#3060474] 24.04.25 04:58 · odgovor na: FIN-544124 (#3060471)
Odgovori   +    1
Postavlja se vprasanje kdo je poslovnez ter kdo si misli da je poslovnez.Poslovnezi kupujajo vozila ki jim predstavljamo stroske obvladljive za njih in ne za svet okrug sebe
XDONA1 sporočil: 1.695
[#3060475] 24.04.25 06:18 · odgovor na: GV-1113 (#3060469)
Odgovori   +    1
[GV-1113]
Elektrika je zaradi nizkega dosega in zamudnega polnjenja samo za lokalno afnanje, na pa za poslovne poti resnega poslovneža.

Žalostno pa je to, da mora za subvencije za te trapaste e-avte plačevati povprečni Janez, ki vozi bencinskega cliota. Njemu se brez milosti nabije visoke davke in trošarine.
Govoriš iz izkušenj ali kar tako malo?
Ker meni se zdi, da bolj prvo.

Elektrika ima dovolj dober doseg za večino poslovnih uporabnikov. Lahko rečem, da potujem po slo vsaki dan, bil sem v kar nekaj eu prestolnicah (po 800km stran) brez kakršnega koli problema. Za celotna polnjenja na taki poti sem potreboval reci in piši vse skupaj 1h. Pač spiješ kavo, odgovoriš na emaile.

Predsodki so danes večinoma samo še v glavi.

Na drugi strani je vožnja precej cenejša, nobenih servisov, težav z motorjem, precej udobnejša in ko rabiš, tudi dinamična.
Janez mora plačaveti tudi subvencije za toplotne črpalke, okna, vrtec tvojih otrok, itd... čeprav vozi navadnega clia, živi pri mami in morebiti tudi nima otrok.

Strani: 1