18 min
V Evropi bo tovarno gradila še ena kitajska znamka, zmogljivost bo 300 tisoč vozil
1 ura
ECB svari: FOMO poganja vrednotenja ameriških tehnoloških delnic
1 ura
Od rabe reciklirane vode, sodobnih hlevov za krave molznice in ovce do setve z brezpilotnim letalnikom
1 ura
Najboljši v kategoriji UPORABNIK: Kmetija Štih, ki spremlja rast pridelka z dronom
1 ura
FT: OpenAI do leta 2030 rabi 207 milijard dolarjev, da lahko še naprej izgublja denar
2 uri
Najboljši v kategoriji TRAJNOSTNA PRAKSA: V Tehnosu izdelali prvi električni univerzalni mulčer v Evropi
2 uri
Najboljši v kategoriji IDEJA: S to tehnologijo lahko ribogojstvo dobi nov zalet
2 uri
Najboljši v kategoriji PONUDNIK: Ko čebelar vzame svoje čebele s seboj na dopust
2 uri
Zmagovalci Agrobiznis Hi-tech natečaja so Aqualab, Strip's, Kmetija Štih in Tehnos
2 uri
Handelsblatt: nemška podjetja pospešeno vlagajo v prestrukturiranje
2 uri
Čudež Italije: ustvarjen tudi z denarjem EU in sivo ekonomijo
3 ure
Napoved: 300 milijonov evrov v slovenska javna stanovanja. Kdaj in kako? 2
3 ure
Kitajska gradi največjo hidroelektrarno na svetu z močjo 25 Đerdapov: protislovja in tveganja
3 ure
EU se je uspela zediniti o psih in mačkah
4 ure
Walmart zapušča newyorško borzo in se seli na Nasdaq
4 ure
Sloveniji še 440 milijonov evrov iz načrta za okrevanje. Kje so izzivi za črpanje v 2026?
4 ure
Suddeutsche: Allianz Partners bo 1.500 ljudi nadomestil z UI 2
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Več kot sto tisoč neprijavljenih računov v tujini. Furs: ni razloga za paniko! 5
6 ur
Srbija je ostala brez nafte 5

Strani: 1

FIN-205757 sporočil: 171
[#3058515] 17.03.25 10:08
Odgovori   +    11
Verjetno je med vsemi destinacijami v Aziji najmanj poletov v Severno Korejo.
FIN-156054 sporočil: 33
[#3058516] 17.03.25 12:25
Odgovori   +    5
Hitra dostopnost do letališča s primorskega, štajerskega in dolenjskega konca ni ravno v prid ljubljanskem letališču, predvsem problem okrog Ljubljane in še posebno v konicah (pravijo, da sicer tretjega pasu ne potrebujemo ?). Osebno sem hitreje in zjutraj bolj zanesljivo do zagrebškega ali celo graškega letališča. Tudi vozovnice so z okoliških letališč v povprečju ugodnejše. Verjetno tudi ostali dejavniki, kot so pristojbine, cene goriva, omejevanje Airbnb, Uberja, itd, ne doprinesejo k povečanju prometa.
MF-352155 sporočil: 7
[#3058520] 17.03.25 13:20
Odgovori   +    7
Ne morem pozabiti ko je Ryanair že pred mnogimi leti hotel vzpostaviti bazo za povezave iz Brnika na ostale destinacije, pa so na Brniku rekli NE , da letališče Brnik pa že ne bo nizkocenovna destinacija.... sedaj pa se nas otepajo dobesedno vsi prevozniki.
Da o velikem pompu, sprejemu, rdečemu tepihu... ki je bilo lani za 6 tedensko povezavo z Madridom, raje ne razmišljam.
jSujica sporočil: 111
[#3058522] 17.03.25 13:27 · odgovor na: MF-352155 (#3058520)
Odgovori   +    5
Ob tem velja omeniti, da so pri Ryanairu leta 2023 sami Brniku rekli ne, češ da so njihove storitve predrage, ter se usmerili v Trst, ki po njihovi zaslugi beleži preporod
GV-1113 sporočil: 2.130
[#3058536] 17.03.25 16:35
Odgovori   +    4
To je v prvi vrsti problem nemških lastnikov in njihovih zasoljenih cen. Potniki se niti ne sekiramo, ker je v okolici dosti drugih letališč.

Ampak saj je to tudi strategija nemških lastnikov. Nabiti cene, imeti dobičke, hkrati pa skrbeti, da se z Brnika polnijo predvsem povezani leti za Lufthanso in za Swiss, ki je tudi v njihovi lasti. Glede drugih pa je za njih še celo boljše, da letijo čim manj, ker so pač (nepotrebna) konkurenca.

Še enkrat več navijam za koncept vitke države! Nizki davki, zato pa malo javne uprave in nobenih subvencij.

Strani: 1