Strani: 1

FIN-205757 sporočil: 90
[#3058515] 10:08
Odgovori   +    10
Verjetno je med vsemi destinacijami v Aziji najmanj poletov v Severno Korejo.
FIN-156054 sporočil: 14
[#3058516] 12:25
Odgovori   +    4
Hitra dostopnost do letališča s primorskega, štajerskega in dolenjskega konca ni ravno v prid ljubljanskem letališču, predvsem problem okrog Ljubljane in še posebno v konicah (pravijo, da sicer tretjega pasu ne potrebujemo ?). Osebno sem hitreje in zjutraj bolj zanesljivo do zagrebškega ali celo graškega letališča. Tudi vozovnice so z okoliških letališč v povprečju ugodnejše. Verjetno tudi ostali dejavniki, kot so pristojbine, cene goriva, omejevanje Airbnb, Uberja, itd, ne doprinesejo k povečanju prometa.
MF-352155 sporočil: 5
[#3058520] 13:20
Odgovori   +    5
Ne morem pozabiti ko je Ryanair že pred mnogimi leti hotel vzpostaviti bazo za povezave iz Brnika na ostale destinacije, pa so na Brniku rekli NE , da letališče Brnik pa že ne bo nizkocenovna destinacija.... sedaj pa se nas otepajo dobesedno vsi prevozniki.
Da o velikem pompu, sprejemu, rdečemu tepihu... ki je bilo lani za 6 tedensko povezavo z Madridom, raje ne razmišljam.
jSujica sporočil: 64
[#3058522] 13:27 · odgovor na: MF-352155 (#3058520)
Odgovori   +    3
Ob tem velja omeniti, da so pri Ryanairu leta 2023 sami Brniku rekli ne, češ da so njihove storitve predrage, ter se usmerili v Trst, ki po njihovi zaslugi beleži preporod
GV-1113 sporočil: 1.110
[#3058536] 16:35
Odgovori   +    1
To je v prvi vrsti problem nemških lastnikov in njihovih zasoljenih cen. Potniki se niti ne sekiramo, ker je v okolici dosti drugih letališč.

Ampak saj je to tudi strategija nemških lastnikov. Nabiti cene, imeti dobičke, hkrati pa skrbeti, da se z Brnika polnijo predvsem povezani leti za Lufthanso in za Swiss, ki je tudi v njihovi lasti. Glede drugih pa je za njih še celo boljše, da letijo čim manj, ker so pač (nepotrebna) konkurenca.

Še enkrat več navijam za koncept vitke države! Nizki davki, zato pa malo javne uprave in nobenih subvencij.

Strani: 1