4 ure
Ali Franciji grozi državna dolžniška kriza? 1
4 ure
Ali umetna inteligenca zmanjšuje število zaposlenih?
4 ure
Evropski razpisi: denar za inovacije, ki slonijo na umetni inteligenci
6 ur
Nemci se vračajo na vlak inovacij v avtoindustriji, a na določenih področjih še zaostajajo za Kitajci 2
7 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Porscheja 911 carrera T in spirit 70 – večna klasika v objemu divje Krete 1
8 ur
Applov vstopni razred postaja bolj konkurenčen
8 ur
Malezija: med vrtoglavimi nebotičniki, tropskimi gozdovi in rajskimi plažami
9 ur
Kako bo LPP z umetno inteligenco preverjal in uril voznike avtobusov 1
9 ur
Trump se ne da: zdaj prosi vrhovno sodišče, da mu dovoli odpustiti guvernerko Feda Liso Cook
9 ur
Varuh razkriva: prehranska veriga je boj za preživetje, sodelovanja ni! 1
9 ur
Iz Kampale nazaj v Zagreb – desetletje sprememb
10 ur
Kaj se zgodi s cenami, ko se v Ljubljani zgradi šest tisoč novih stanovanj? 4
10 ur
Deset točk pokojninske reforme: kdaj in kako v penzijo po novem 5
11 ur
Na kontejnerskem terminalu London Gateway bodo zgradili mali jedrski reaktor
11 ur
Po uvedbi 39-odstotnih carin za Švico: izvoz v ZDA avgusta glede na julij upadel za petino
11 ur
Rheinmetall prevzema Naval Vessels Lürssen in prihaja na Reko 1
12 ur
Kdo je ustvaril najboljši digitalni projekt leta? GoDigital 2025 išče zmagovalca, prijavite se! (Oglas)
12 ur
Predlog: hiše, zgrajene pred letom 2003, bodo dobile uporabno dovoljenje. A to ne bo povsem enostavno 1
12 ur
Avgusta rekorden izvoz redkih zemeljskih kovin iz Kitajske

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.806
[#3049604] 11.10.24 12:59
Odgovori   +    4
VW je nemško-nacionalno podjetje, ki v prvi vrsti skrbi za interese lastnika, dežele Spodnja Saška (Niedersachsen). In njih bolj kot profit zanimajo preplačana delovna mesta svojih ljudi.

Stiskajo pa seveda dobavitelje. In glede tujih tovarn, tudi čeških Škodinih, se obnašajo tržno. V bistvu celo vampirsko.

Podobnost delovanja s podjetjem Mahle ni naključna.
GV-1113 sporočil: 1.806
[#3049606] 11.10.24 13:05
Odgovori   +    6
Še vedno pa se ne drznejo znižati nesramno visokih plač. V nemških medijih je bil podatek, da delavec pri Mercedesu na letni ravni zasluži približno 10.000 EUR manj od delavca pri VW.

Hkrati pa je zanimivo, da nočejo dati povišic češkim delavcem in inženirjem v Škodi, pa čeprav delajo mastne dobičke, ki jih Nemci skozi transferne cene vlečejo v Nemčijo.

Čehom vedno znova grozijo, da bodo tam zaprli vse tovarne in vse skupaj preselili v Mehiko.
FIskalnaFinta2 sporočil: 507
[#3049608] 11.10.24 13:12 · odgovor na: GV-1113 (#3049606)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIskalnaFinta2 11.10.2024 13:14
Ja in kaj je to, manj kot 10% razlika v plači? Spet trosiš bedarije.

Kot da pri nas ni 10% in več razlike med podjetji v panogi.

USA

The average salary for Volkswagen is $126k per year, which includes an average base salary of $111k and an average bonus of $16k.

he average salary for Mercedes-Benz USA is $118k per year, which includes an average base salary of $104k and an average bonus of $14k.
GV-1113 sporočil: 1.806
[#3049612] 11.10.24 13:39 · odgovor na: FIskalnaFinta2 (#3049608)
Odgovori   +    0
Poglej si objave v nemščini, nanašajo se na delo delavcev za tekočim trakom. Oni so objavili razliko cca 20%.
FIskalnaFinta2 sporočil: 507
[#3049614] 11.10.24 13:54 · odgovor na: GV-1113 (#3049612)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIskalnaFinta2 11.10.2024 13:58
Ja pa zakaj ne bi smelo biti razlike v panogi pri plačah?

Se pravi Telekom, A1, T-2 ne smejo imeti razlike v plači 10-20%?

Zakaj ne? Zakaj to zate ni sprejemljivo?

T-2 plača tiste na slušalki minimalno, 1250 bruto, telekom pa 1400 bruto.

Tukaj sedaj ti vidiš problem, ki bo vse rešil, če se ga lotimo?

Ne moti te recimo letna nagrada za vse zaposlene 8500 EUR; moti te pa za trakom razlika 10-20%.

Strani: 1