27 min
Mars bo do konca 2026 v svoje evropske tovarne vložil milijardo evrov
47 min
Predsednik NS Krke ostaja Jože Mermal
51 min
Podatkovni centri Pošte Slovenije – temelj varne digitalne prihodnosti (Oglas)
54 min
EU se bo z Veliko Britanijo in Kanado pogovarjala o sodelovanju v obrambnem posojilnem programu
2 uri
Po kitajski prepovedi uporabe Nvidiinih dražje delnice azijskih proizvajalcev čipov
2 uri
Vino tedna: Franc Kačičnik sauvignon selekcija 2022, posestvo Bela gora
2 uri
Fedovo znižanje obrestnih mer potisnilo azijske delnice večinoma navzgor
2 uri
Kitajska med trgovinskimi pogajanji z ZDA opušča preiskavo Googla
7 ur
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
7 ur
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
7 ur
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
7 ur
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
12 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, pogosteje bi jih plačevali z gotovino 1
13 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
14 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 7
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
14 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
15 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
15 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3039849] 18.04.24 15:02
Odgovori   +    3
Manj subvencij manj prodaje,ker ni sistema za zagotovitev dovolj elektrike za polnenje avtov,še manj pa za toplotne črpalke.Pri nas doma že od leta 2015 nimamo dimnika ,a samo toplotna črpalka deluje,problem imamo s slabo distrubucijo Elektra Ljubljana,ker ima prevelko diferenčno razliko med feazno elektriko-cca 13 %-Žal je potrebno večkat resetirati napako -cca 50 X na leto.
Froc sporočil: 2.033
[#3039853] 18.04.24 16:27
Odgovori   +    1
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
alpha7B5sn sporočil: 1.347
[#3039930] 19.04.24 13:01 · odgovor na: Froc (#3039853)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 19.04.2024 13:03
[Froc]
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
Pri lastnikih, ki priklopne hibride kupujejo zdaj, najbrž ne bo nobene katastrofe v denarnici. Ne zaradi tega.

Imaš kakšno natančnejšo (osebno) napoved (in objektivnejši razlog), katerega leta naj bi se 'zakonodajalcem' prikazala Marija glede uporabe zgoraj omenjenih podatkov (in zakaj jih ne že zdaj - najbrž razlog ni tehnološke ali ekonomske narave)?
0430ABAKU sporočil: 2.132
[#3039936] 19.04.24 13:43 · odgovor na: Froc (#3039853)
Odgovori   +    2
Priključni hibridi niso za vsakogar.
Sem bral nemško statistiko. Porabijo preveč, ker se folku ne ljubi filati in se vozijo izključno na bencin. Če si doma v bloku, imaš problem.

Hibridov se tudi ne splača voziti na polnilnice. Premalo izplena za vložen trud.
Problem je tudi, da gretje dela samo na bencin.
Če imaš svojo hišo, večinoma lokalne vožnje in živiš v toplem podnebju, zna to biti dobitna kombinacija.
Ampak pogojev je očitno preveč.

Strani: 1