1 ura
Merz o Trumpovih carinah in razpihovanju finančne krize
2 uri
Akt o digitalnih storitvah in srednja podjetja: kakšne so obveznosti 1
2 uri
Reuters: Koliko bo stal ta sedež ali kako ameriška podjetja že čutijo vpliv Trumpovih carin
2 uri
Pošta Slovenije prodaja več nepremičnin, tudi upravni zgradbi v Novi Gorici in Murski Soboti
2 uri
10 vprašanj in odgovorov o legalizaciji stavb po novem
4 ure
Volkovi z Wall Streeta: ob vsakem skoku S & P 500 prodajte 2
5 ur
INTERVJU Matevž Vuga, Big Bang: Avtomatizacija je smiselna tam, kjer zaposleni ne ustvari dodane vrednosti
15 ur
Najbolj brani članki danes
18 ur
Novo: ZDA so iz recipročnih carin izvzele pametne telefone, računalnike 7
19 ur
Trump načrtuje ukaz za pridobivanje kritičnih kovin 3
20 ur
Argentina je sklenila dogovor z MDS v vrednosti 20 milijard dolarjev in odpravila nadzor nad valuto
20 ur
Večina članic EU razmišlja o odstopanju od proračunskih pravil za potrebe obrambe 4
23 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
24 ur
Trumpova trgovinska ekipa bi sklenila 90 dogovorov v 90 dneh. Strokovnjaki: Veliko sreče!
24 ur
Kaj bodo pri podjetjih preverjali inšpektorji 4
24 ur
Kakšno hišo v Ljubljani je za 282 tisočakov dobil kupec na dražbi 1
1 dan
Srečanje ameriškega odposlanca Witkoffa s predsednikom Rusije Putinom produktivno? 2
1 dan
MSRP 18: kaj prinaša nov računovodski standard
1 dan
Moody's potrdil bonitetno oceno Slovenije 1
1 dan
Trump tokrat omenja možne izjeme pri carinah; kako se je končal vlagateljski teden

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 2.640
[#3039849] 18.04.24 15:02
Odgovori   +    3
Manj subvencij manj prodaje,ker ni sistema za zagotovitev dovolj elektrike za polnenje avtov,še manj pa za toplotne črpalke.Pri nas doma že od leta 2015 nimamo dimnika ,a samo toplotna črpalka deluje,problem imamo s slabo distrubucijo Elektra Ljubljana,ker ima prevelko diferenčno razliko med feazno elektriko-cca 13 %-Žal je potrebno večkat resetirati napako -cca 50 X na leto.
Froc sporočil: 2.033
[#3039853] 18.04.24 16:27
Odgovori   +    1
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
alpha7B5sn sporočil: 1.178
[#3039930] 19.04.24 13:01 · odgovor na: Froc (#3039853)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 19.04.2024 13:03
[Froc]
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
Pri lastnikih, ki priklopne hibride kupujejo zdaj, najbrž ne bo nobene katastrofe v denarnici. Ne zaradi tega.

Imaš kakšno natančnejšo (osebno) napoved (in objektivnejši razlog), katerega leta naj bi se 'zakonodajalcem' prikazala Marija glede uporabe zgoraj omenjenih podatkov (in zakaj jih ne že zdaj - najbrž razlog ni tehnološke ali ekonomske narave)?
0430ABAKU sporočil: 2.062
[#3039936] 19.04.24 13:43 · odgovor na: Froc (#3039853)
Odgovori   +    2
Priključni hibridi niso za vsakogar.
Sem bral nemško statistiko. Porabijo preveč, ker se folku ne ljubi filati in se vozijo izključno na bencin. Če si doma v bloku, imaš problem.

Hibridov se tudi ne splača voziti na polnilnice. Premalo izplena za vložen trud.
Problem je tudi, da gretje dela samo na bencin.
Če imaš svojo hišo, večinoma lokalne vožnje in živiš v toplem podnebju, zna to biti dobitna kombinacija.
Ampak pogojev je očitno preveč.

Strani: 1