Zasebnost
12 min
Onkološki inštitut posloval pozitivno
3 ure
Katera avtomobilska asistenca vam bo najbolje pomagala, ko boste sredi poletja ostali na cesti?
14 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Težave že na začetku: davkarije EU ne zmorejo učinkovito pošiljati podatkov o trgovanju prek spletnih platform
17 ur
Ministrstvo za okolje izdalo Darsu okoljevarstveno soglasje za širitev štajerske avtoceste pred Ljubljano 1
19 ur
Švica in prenova finančnega sistema po bančnem zlomu
19 ur
Danes se začenja Vinsko LENTanje pred Hišo Stare trte
21 ur
Mol sprožil spor zaradi ukrepov Hrvaške na trgu plina
22 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
22 ur
Narobe svet na slovenskem trgu stanovanj 5
23 ur
Pri mestnem in medkrajevnem javnem linijskem prevozu prepeljanih več potnikov kot leto prej
24 ur
Bodo banke v letu 2024 presegle rekordne poslovne dosežke prejšnjega leta?
1 dan
Povprečno mesečno bruto plačo, nižjo od slovenskega povprečja, prejelo 64 odstotkov zaposlenih
1 dan
Inšpektorat za delo preverja tudi, ali je zaposlenim prevroče 2
1 dan
AKOS pred počitnicami: tako lahko varno uporabljate mobilne telefone
2 dni
Najbolj brani članki danes
2 dni
Ženske za delo v oktobru lani neto zaslužile manj kot moški
2 dni
JEK 2: zakaj bi lahko bila ponudba Južne Koreje za gradnjo novega reaktorja v Krškem zelo zanimiva 3
2 dni
Elektro Ljubljana: dividenda bo štiri cente na delnico
2 dni
Cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih na mesečni ravni v povprečju nespremenjene

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 1.880
[#3039849] 18.04.24 15:02
Odgovori   +    3
Manj subvencij manj prodaje,ker ni sistema za zagotovitev dovolj elektrike za polnenje avtov,še manj pa za toplotne črpalke.Pri nas doma že od leta 2015 nimamo dimnika ,a samo toplotna črpalka deluje,problem imamo s slabo distrubucijo Elektra Ljubljana,ker ima prevelko diferenčno razliko med feazno elektriko-cca 13 %-Žal je potrebno večkat resetirati napako -cca 50 X na leto.
Froc sporočil: 2.033
[#3039853] 18.04.24 16:27
Odgovori   +    1
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
alpha7B5sn sporočil: 979
[#3039930] 19.04.24 13:01 · odgovor na: Froc (#3039853)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 19.04.2024 13:03
[Froc]
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.
Pri lastnikih, ki priklopne hibride kupujejo zdaj, najbrž ne bo nobene katastrofe v denarnici. Ne zaradi tega.

Imaš kakšno natančnejšo (osebno) napoved (in objektivnejši razlog), katerega leta naj bi se 'zakonodajalcem' prikazala Marija glede uporabe zgoraj omenjenih podatkov (in zakaj jih ne že zdaj - najbrž razlog ni tehnološke ali ekonomske narave)?
0430ABAKU sporočil: 1.822
[#3039936] 19.04.24 13:43 · odgovor na: Froc (#3039853)
Odgovori   +    2
Priključni hibridi niso za vsakogar.
Sem bral nemško statistiko. Porabijo preveč, ker se folku ne ljubi filati in se vozijo izključno na bencin. Če si doma v bloku, imaš problem.

Hibridov se tudi ne splača voziti na polnilnice. Premalo izplena za vložen trud.
Problem je tudi, da gretje dela samo na bencin.
Če imaš svojo hišo, večinoma lokalne vožnje in živiš v toplem podnebju, zna to biti dobitna kombinacija.
Ampak pogojev je očitno preveč.

Strani: 1