Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek V devetdesetih letih je polnil slovenske garaže, kakšne adute ima danes?
Strani: 1
sporočil: 219
Kot, hvala bogu, izumira armaturna plošča na sredini, sedaj čakam,
da bodo pogruntali kam stlačiti štrlečo nagravžno tablico. Sicer je
vedno bolje, premijske znamke počasi urejajo stvari, samo nižji
srednji in srednji razred še vedno tlači to svinjarijo na vrh
(Mazda 6 2018).
Ko bo to pošlihtano in večja izbira bencinskih motorjev normalne kubature, bom morda zavil v kakšen salon in razmislil o menjavi mojega 'starčka'. Če me ne bo Matilda prej pospravila :).
Ko bo to pošlihtano in večja izbira bencinskih motorjev normalne kubature, bom morda zavil v kakšen salon in razmislil o menjavi mojega 'starčka'. Če me ne bo Matilda prej pospravila :).
sporočil: 8.518
V primerjavi s Kio nima tale Fiat prednosti. Torej, težka naloga
Fiata spet prodajati izven Italije. Ups, še doma se ne prodaja več
dobro.
Torej, Fiat rešujejo druge znamke in tovorna vozila.
Torej, Fiat rešujejo druge znamke in tovorna vozila.
sporočil: 72
čas vnosa: 19.03.18 09:36
Glede na zgodovino in oblikovalsko nadarjenost italijanov, bi
pričakoval več drznosti. Je pa tako; Fiata začneš ceniti, ko gre
čez 2oo tisoč kilometrov. Doma smo do nedavna imeli 3 takšne
primerke, sedaj še dva. eden jih ima skoraj 600000.
Strani: 1