Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BineGrobelnik sporočil: 19
Menim,da se bodo morali odločiti ali bodo ponujali poceni plastiko.Kar po mojem prinaša propad. Ali bodo ostali zvesti premium razredu in pričeli vozila temu primerno izdelovati.Sam sem se lahko zadnje čase prepričal, da tudi v najdražjih segmentih vozilih ki presegajo 200 čukecev.Imajo preveč elektronike , senzorjev.Na ogromno delih made Chinese.Prednji deli vozil sestavljen iz ogromno manjših delov .Npr. prednji odbijači tako pri Bmw, kot Miniju.Da ko ga malo tresneš si takoj ob petaka. Menim, da služijo za ekstra dodaten zaslužek in ne toliko izgledu.Avto postaja računalnik.Potem takem raje koristim taksi ,saj užitek v vožnji je v tem, da ga upravljaš sam.Pametneje se bo držati starejših modelov,ki bodo vozni še dologo potem ko bodo novi parkirali.Tudi popraviti jih je lažje.Novi modeli nikakor niso namenjeni več kot 10 letni uporabi.To je zagotovo manj ekološko kot modeli ,ki so obstojni 30 ali 50 let.
V kolikor ne samo Bmw tudi Mb in še kdo ne bodo stopili koraka nazaj z raznimi senzorji,pretirano elektroniko ,začeli izdelovati na domačih tleh in to kvaliteto vsaj v premijum razredu ceni primerno,bodo te znamke hitro zmanjšale prodajo. Kajti za tretino cene tako dobim kitajca in bom vsaj vedel zakaj je na njem napis made Chinese.Emblem si lahko sam nalepim in še ta po možnosti iz Kitajske.Ljudje se bodo slej ko prej začeli zavedati zavajanja prodaje evropske avto industrije,ki sloni na stari slavi in je po korni in z vsiljeno elektrifikacijo močno zgrešila. Za pikjo na i še kakšen serviser,ki se reklamira kot poblaščenec dodatno ubija premijum znamko z storitvami,ki so pod ceno Dacije. Pa verjemi,da še imaš premijum vozilo,kaj šele znamko.
Upam ,da bo v bližnji prihodnosti vse splavalo v pravo smer in bodo evropske znamke nazaj pridobile kvaliteto in slavo,drugače se nam piše slabo saj je avto ind. gonilo Evrope in tudi v Sloveniji močno zastopana.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen