17 min
Varnostna tveganja pri uporabi digitalnih identitet
34 min
Izzivi in prelomnice
37 min
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 3
3 ure
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
3 ure
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
6 ur
Obiskali smo skladišče visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
6 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
8 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
8 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
8 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 5
8 ur
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
8 ur
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
13 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
15 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 7
19 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas 1
21 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
21 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
21 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 12
22 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Po trčenju ladje se je v Baltimoru zrušil most

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.348
Ko ladja ostane brez električne energije, jo lahko "šofirajo" Jezus, Mojzes, Mohamed, Buda, konfucij, in še Vsemogočni, pa pomaga malo ništa...

Pilot ne upravlja z ladjo. Z ladjo vedno upravlja Poveljnik. Pilot nima ultimativne komande. Sekvenca poveljevanja oziroma upravljanja pa gre:

Pilot izreče nek ukaz.
Poveljnik ali častnik krova ta ukaz na glas ponovi. S tem dokaže da ga potrjuje.
Krmar premakne krmilo in ponovi ukaz.

Poveljnik ali častnik krova, v kolikor presodi, da bi pilotova komanda škodovala ladji in tovoru, lahko, in tudi mora tak ukaz zavrniti. Seveda nosi posledice napačne presoje. A ravno tako jo Pilot. Zato je na poveljniškem mostu BVR ali Bridge Voice Recorder.

Še ena zanimivost. Ko pride Poveljnik ladje na poveljniški most, ne poveljuje avtomatsko on. Še vedno je to trenutni častnik. Poveljnik mora eksplicitno reči "Master in Command", častnik to potrdi z "Master in Command", in takrat je častnik krova razrešen. Pri manevru je to pomembno, ker imaš takrat na mostu krmarja, ki mora poslušat le eno osebo.

Vlačilci se v takih primerih ne uporabljajo. Tudi če bi bili zraven, bil bil to bolj blažev žegen. Ustavit 100.000 ton, ki se premika s 14km/h v tako kratkem času...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen