Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[Nollem]
še vedno mi nisi odgovoril kje v Italiji sploh lahko polniš. ti mi poveš, da lahko v Sloveniji rezerviraš polnilnico, in da na poti po italiji sploh nisi polnil. no, ti pa jaz povem, so polnilnice na AC zelo redke in da je v recimo 3 milijonskem Napoliju ca. 100 polnilnih mest. pa v bližnjem Gradežu tudi še nisem imel sreče, da bi naletel na prazno polnilnico - Enel ima celo dve ;-)

OD 100 poti po italiji sem vedno, ko sem mogel polnil na Ionity. Nikoli ni bilo zasedeno.
Ionity ima praviloma 4 do 12 polnilnih mest po lokaciji in je s ceno 35 centi itak najcenejša hitra varjanta polnjejna.
VEdno v Italiji Ionity.
Na poti v južno Italijo pač ni bilo potrebe po polnjenju, ker smo do cilja prišli z zadnjim polnjenjem v Anconi.
ZAkaj bi polnil, če ni treba?

NAzaj grede sem pri RImu MALO uporabil ENEL, ki mi ni ravno praktičen. To je bilo enkrat v življenju, da sem ENEl uproabil. in to 10 minut.


na vprašanje kolikšna je bila tvoja potovalna hitrost tudi nisi odgovoril. Če si res opravil pot od ancone do potenze (470km) brez polnjenja si sicer moral voziti na Eco plus programu z omejitvijo na 90kmh in izklopljeno klimo, v praksi pa precej počasneje, saj si skoraj presegel range, ki ga navaja proizvajalec (predvidevam tudi, da tudi nisi bil edini potnik v vozilu).

Takoj vidim, ko se pogovarjam z nepoznavalcem.
Klima porabi 200W, kar je na batgerijo 77.000 Wh nepomemben porabnik.
Poleti, ko je temepratura zraka nad 25 stopinj so molekule zraka zelo narazen in je poraba nizka.
Peljali smo se trije v avtu, po jadranskis trani popolnoma po omejitvah. KOt vedno. Pustim avtu, da se drži omejitev. Zato obstaja funkcija v vozilu, da ne plačuješ radarjev in kazni.

S to funcijo se recimo vozimo iz Paga v Maribor brez postanka in doma ostane 30%. ČE sam voziš, je lahko poraba še nižja - če znaš dobro uproabljati rekuperacijo in predvidevanje v prometu.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen