2 uri
Socialni partnerji dali zeleno luč shemi skrajšanega delovnega časa
3 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
Po seji ESS: vsi proti Golob - Boštjančičevem nepremičninskem davku; kakšen bo dvig minimalne plače? 2
6 ur
Kako je to mogoče: podjetju z enim zaposlenim 9,7 milijona evrov naložbene subvencije 10
6 ur
Meta je želela preprečiti skupinsko tožbo oglaševalcev. Vrhovno sodišče jo je zavrnilo
7 ur
Petrol za 2025 napoveduje rekorden dobiček, med nadzornike Tomaž Vesel? 2
8 ur
MDS močno poslabšal napoved za Nemčijo, slabša napoved tudi za celotno evrsko območje
10 ur
Primorski dnevnik: v Zgoniku zapirajo družbo u-blox z več kot 200 zaposlenimi 1
10 ur
Sramotenje trga, dobička in kapitalizma: iz Davosa direkt v Mar-a-Lago 33
11 ur
Nemčija tehta, komu prodati Uniper, ki ga je med energetsko krizo nacionalizirala
11 ur
Matej Okorn, Metakocka: Z UI lastnikom spletnih trgovin zagotavljamo najhitrejšo in najcenejšo dostavo
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Roman Moškotevc, Ahac: Če dobimo nižje trošarine, odpremo novo pivovarno 4
12 ur
Na Švedskem gradijo podzemno odlagališče jedrskih odpadkov za milijardo evrov
12 ur
Hrvaška ima najvišjo inflacijo na evrskem območju. Vlada gre nad njo s širitvijo seznama izdelkov z omejenimi cenami 1
12 ur
Več ugodnih posojil za mlade kmete in male kmetije
12 ur
Decembra slovenska inflacija nižja od evrskega povprečja, hrvaška inflacija pa med najvišjimi
12 ur
Četrtina spletnih nakupov se začne s ChatGPT 1
12 ur
SIJ pred 1,5-milijardno naložbo v Savdski Arabiji 1
13 ur
Dnevnik: Kljub finančnim težavam Kompasovemu direktorju v 2023 štirikrat večja nagrada kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

greeny sporočil: 258
Trenutna proizvodnja/neproizvodnja avtomobilov nateg.
Proizvodnja je vedno bolj avtomatizirana, vse vleče v "parts sharing", avtomobili si delijo platforme, motorje, nameščeno tehnologijo, funkcije se centralizirajo na en centralni "PC",...
Čakalne dobe za avtomobile pa so vse daljše, avtomobili vse dražji, čeprav je proizvodnja optimizirana in cenejša.

170k za avto pri obnašanju, kot, da indijci peš nosijo material iz Bangladeša in ročno kujejo dele in vsakega nato poboža še kitajska devica... očitno potrošniki ne volijo več z denarnicami, v pol leta bi ti morala sposobna ekipa treh mehanikov naredi custom avtomobil iz nule, pa si lahko izmisliš še velikost sedežev. Ljudje pa čakajo na BMW tudi po leto in to za serijsko proizvodnjo???

Jaz pri čisti zavesti tega res ne razumem. Če stopim s takim zneskom v salon in kupim serijsko izdelan bodoči odpadek, hočem na parkingu mašino čez max. 1 mesec, ne pa to kar je sedaj, mogoče pol leta, mogoče leto??? Ker ni čipa? Ja pa ja.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen