Zasebnost
1 ura
Kako bo vsa Krkina proizvodnja digitalna najpozneje do konca leta 2025 1
3 ure
Znanstvenica iz Slovenije na čelu razvoja prelomne tehnologije v gradbeništvu 2
6 ur
RTV SLO: Po združitvi v banko OTP vse težave še niso odpravljene 1
6 ur
Oblasti na Češkem, Poljskem in v Avstriji ob poplavah svarijo državljane, naj upoštevajo navodila
7 ur
(Intervju) ''Prevozniška panoga se je tako zelo spremenila, da si je težko predstavljati''
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Začetek proizvodnje gum v Srbiji v milijardo vredni in za mnoge sporni kitajski naložbi
9 ur
Nemški konservativci na vrhuncu pred odločitvijo o kandidatu
9 ur
Ta teden v evropskem parlamentu: bo Ursula von Der Leyen predstavila novo komisijo'?
10 ur
UJME: Poplave po Evropi, pri nas lahko tudi danes lahko na severu pričakujete močne sunke vetra
14 ur
Volkovi z Wall Streeta: zlato ali ameriške delnice? Najbolje kaže slovenskim 1
24 ur
Najbolj brani članki danes
1 dan
Francosko-slovensko jedrsko sodelovanje: sporazum med EDF in IJS ter med I2EN in Univerzo Maribor 4
1 dan
Prihodki v hrvaški maloprodaji so zrasli za 16 odstotkov
1 dan
V desetih letih bi vložili 300 milijonov evrov, vendar ... 2
1 dan
Do zdaj podjetjem izplačanih 112 milijonov evrov pomoči po poplavah
1 dan
Srbski predsednik Vučić je podpisal soglasje za obvezno služenje vojaškega roka 1
1 dan
Avstrija se pripravlja na stoletne poplave 1
1 dan
Guardian: Ukrajina in Rusija sta si izmenjali zapornike
1 dan
Trump bi - če bo izvoljen - deportiral Haitijce iz Ohia. Čeprav so tam zakonito. 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Popolnoma zgrešem komentar gospoda Pikona.

Strategija Nemčije, Avstrije in SLovenije predvideva prepoved registriranja novih naftnih avtomobilov leta 2030.
Evropski parlametn omenja 2035 LE DA ZDRAMI zaspano evropsko avtomobilsko industrija, ki evidentno na področju elektro mobilnosti zaostaja za kitajci in američani.
Ker kupci že veliko pred 2030 ne bodo kupovali naftnih avtomobilov, evropi grozi propad zelo pomembne avto industrije.

Pričakovano napačno navaja, da so "električni avti le za bogate". Električni avti so seveda že cenejši od primerljivih naftnih. Ker cena avtomobila ni nalepka v salonu ali ceniku, ampak je cena obrok kerdita + strošek goriva mesečno + strošek vzdrževanja mesečno. V Sloveniji se prodajajo električni avtomobili, ki brez pologa stanejo cca 150€ mesečno, kar je res znesek za katerega ne vem, če se dobi kak naftni avto.

Ekologija???
Kako razumen človek lahko primerja proizvodnjo naftnih in proizvodnjo električnih vozil + proizvodnjo in posledice porabe goriva. NA CO2 je razlika cca 10 krat, a pri najbolj nevarnem in umazanem delu - PM delci in kvaiteta zraka, je razlika 1000 kratna. A vemo, da PM delci, NOx in O3 pobijejo letno v evropi več kot 400.000 ljudi letno. Po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Pri proizvodnji je poraba energije in posledice po okolje vsaj enak ali celo bolj ugoden za električna vozila. Če le ne berete zgolj PR člankov naftne industrije.

Kdo tak zmazek pusti v Finance? Urednik?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen