48 min
Uvedba sintetičnih goriv bo težja, kot se zdi na prvi pogled 2
1 ura
Najbolj brani članki danes
3 ure
Spletno zagonsko podjetje z novo vrsto študija MBA
3 ure
Na fakulteti za elektrotehniko so predstavili novo pot do podnebno nevtralne Slovenije 3
3 ure
Kako bomo v Sloveniji izobraževali serviserje električnih avtov
4 ure
Na kaj morate biti pozorni, če nepremičnino oddajate prek s. p.
4 ure
Kaj se splača, če stanovanje čez poletje oddajate turistom, preostanek leta pa študentom?
5 ur
Tujec, ki je pred časom oddal vlogo na UE, bi delal pri odpravljanju posledic poplav. Ali se lahko hitreje zaposli?
5 ur
Razpoloženje nemških potrošnikov se slabša
5 ur
Ob koncu poletja na področju UI: Amazon in OpenAI v akciji
5 ur
Kaj bi raje – več EU ali bolj pametno EU?
6 ur
Potencial digitalne dobe je izjemen, odklenite ga (Oglas)
6 ur
Kemijski inštitut bo sodeloval pri razvoju najsodobnejše toplotne baterije 1
6 ur
Gospodarstvo ostro proti podaljšanju bolniških nadomestil z 20 na 30 dni v breme delodajalca 2
6 ur
Podjetja skupno prijavila slabih 381 milijonov evrov škode zaradi poplav
7 ur
Miklavčičev GH Holding izvisel proti Siemensu tudi za CT-naprave
7 ur
Vabilo na konferenco o prihodnosti pokojninskega sistema v Sloveniji (PRO)
8 ur
Nova KBM nemudoma daje Marinbluju brez denarja še 300 tisoč evrov kredita 3
8 ur
Ameriški apple store ni na kitajskem seznamu odobrenih trgovin z aplikacijami
9 ur
UPS bo za praznike potreboval 100 tisoč dostavljavcev in delavcev v skladiščih

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 602
Popolnoma zgrešem komentar gospoda Pikona.

Strategija Nemčije, Avstrije in SLovenije predvideva prepoved registriranja novih naftnih avtomobilov leta 2030.
Evropski parlametn omenja 2035 LE DA ZDRAMI zaspano evropsko avtomobilsko industrija, ki evidentno na področju elektro mobilnosti zaostaja za kitajci in američani.
Ker kupci že veliko pred 2030 ne bodo kupovali naftnih avtomobilov, evropi grozi propad zelo pomembne avto industrije.

Pričakovano napačno navaja, da so "električni avti le za bogate". Električni avti so seveda že cenejši od primerljivih naftnih. Ker cena avtomobila ni nalepka v salonu ali ceniku, ampak je cena obrok kerdita + strošek goriva mesečno + strošek vzdrževanja mesečno. V Sloveniji se prodajajo električni avtomobili, ki brez pologa stanejo cca 150€ mesečno, kar je res znesek za katerega ne vem, če se dobi kak naftni avto.

Ekologija???
Kako razumen človek lahko primerja proizvodnjo naftnih in proizvodnjo električnih vozil + proizvodnjo in posledice porabe goriva. NA CO2 je razlika cca 10 krat, a pri najbolj nevarnem in umazanem delu - PM delci in kvaiteta zraka, je razlika 1000 kratna. A vemo, da PM delci, NOx in O3 pobijejo letno v evropi več kot 400.000 ljudi letno. Po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Pri proizvodnji je poraba energije in posledice po okolje vsaj enak ali celo bolj ugoden za električna vozila. Če le ne berete zgolj PR člankov naftne industrije.

Kdo tak zmazek pusti v Finance? Urednik?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen