6 sek
Naslednja električna Dacia bo Sandero
21 min
SBI TOP prek 1.800 točk in je najvišje po poletju 2008
36 min
Nekdanji direktor Konzuma o bojkotu trgovin na Hrvaškem: Učinek bi imel, če bi trajal 10 dni
38 min
Guverner avstrijske centralne banke za Politico: ne bojte se skrajne desnice
1 ura
Kako do apartmaja v luksuzni rezidenci v Savudriji
1 ura
Kam lahko pišete, če se želite odzvati na vladna izhodišča o davku na nepremičnine
2 uri
V Davosu se začenja Svetovni gospodarski forum; kaj skrbi EU voditelje
2 uri
Ifo: anketiranci v ZDA in Zahodni Evropi pesimistični zaradi Trumpa, ostali ne
2 uri
Izrael in Hamas zamenjala prve talce in ujetnike ob začetku premirja
3 ure
Scania z umetno inteligenco do večje produktivnosti in boljše vozniške izkušnje
3 ure
Kolumna o vinu: Malikovanje vina, telesa in družbe
3 ure
Novi direktor Halcoma: »Moja vizija je, da ostanemo sinonim za zanesljivost in inovativnost v digitalnem bančništvu« (Oglas)
3 ure
Ali ste pripravljeni na izzive direktive NIS 2, najnovejše EU zakonodaje o kibernetski varnosti? (oglas)
5 ur
Predstavljamo inovativno hrano in kratke verige s podeželja (PRO)
8 ur
Prisluhnite Frankloskopu: Kako Kitajci gledajo na Donalda Trumpa
8 ur
Kaj bo Trump naredil na prvi dan predsedovanja ZDA 5
8 ur
Omrežnine za elektriko in podjetja: o kakšnih zneskih pravzaprav govorimo? 8
8 ur
Katera banka je najcenejša in kaj vas zanima glede posojil?
15 ur
Inženirka leta 2024 prihaja iz skupine Interblock 1
15 ur
Najbolj brani članki danes

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Popolnoma zgrešem komentar gospoda Pikona.

Strategija Nemčije, Avstrije in SLovenije predvideva prepoved registriranja novih naftnih avtomobilov leta 2030.
Evropski parlametn omenja 2035 LE DA ZDRAMI zaspano evropsko avtomobilsko industrija, ki evidentno na področju elektro mobilnosti zaostaja za kitajci in američani.
Ker kupci že veliko pred 2030 ne bodo kupovali naftnih avtomobilov, evropi grozi propad zelo pomembne avto industrije.

Pričakovano napačno navaja, da so "električni avti le za bogate". Električni avti so seveda že cenejši od primerljivih naftnih. Ker cena avtomobila ni nalepka v salonu ali ceniku, ampak je cena obrok kerdita + strošek goriva mesečno + strošek vzdrževanja mesečno. V Sloveniji se prodajajo električni avtomobili, ki brez pologa stanejo cca 150€ mesečno, kar je res znesek za katerega ne vem, če se dobi kak naftni avto.

Ekologija???
Kako razumen človek lahko primerja proizvodnjo naftnih in proizvodnjo električnih vozil + proizvodnjo in posledice porabe goriva. NA CO2 je razlika cca 10 krat, a pri najbolj nevarnem in umazanem delu - PM delci in kvaiteta zraka, je razlika 1000 kratna. A vemo, da PM delci, NOx in O3 pobijejo letno v evropi več kot 400.000 ljudi letno. Po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Pri proizvodnji je poraba energije in posledice po okolje vsaj enak ali celo bolj ugoden za električna vozila. Če le ne berete zgolj PR člankov naftne industrije.

Kdo tak zmazek pusti v Finance? Urednik?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen