Imeli bodo konsignacijsko zalogo in fiksno ceno brez možnosti
popustov. Kdo pa bo potem tekmoval s sosednjim prodajalcem? In
tujino? Kmalu bodo prodajalci samo kot franšizni najemniki na
svojih nepremičninah? Naslednja faza bo, da bodo avte prodajali kar
sami proizvajalci, brez vmesnega člena prodajalcev. Zakaj bi bili
polovičarski, če jim je tako pomemben višji dobiček, naj kar takoj
preidejo na direktno prodajo. In še sami izvajajo servise in
popravila, skrbijo za lokalni ugled in prepoznavnost znamke in vse
kar gre še tu zraven. Sicer verjamem, da bodo proizvajalci izsili
prehod na agencijski model, nekateri pa sčasoma kar na celotno
direktno prodajo, bo problematično potem na poprodaji, servisih,
vzdrževanju, rabljenem trgu. Morda to deluje gledano na svetovni
trg in razvite države ali predele, pa na lokalnem nivoju ne bo šlo.
Kako bodo preživeli mali serviserji, kjer se popravi večino
negarancijskih del, cela mini gospodarska veja je tu zadaj, ki se
bo zamajala.