Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Froc sporočil: 2.029
Imeli bodo konsignacijsko zalogo in fiksno ceno brez možnosti popustov. Kdo pa bo potem tekmoval s sosednjim prodajalcem? In tujino? Kmalu bodo prodajalci samo kot franšizni najemniki na svojih nepremičninah? Naslednja faza bo, da bodo avte prodajali kar sami proizvajalci, brez vmesnega člena prodajalcev. Zakaj bi bili polovičarski, če jim je tako pomemben višji dobiček, naj kar takoj preidejo na direktno prodajo. In še sami izvajajo servise in popravila, skrbijo za lokalni ugled in prepoznavnost znamke in vse kar gre še tu zraven. Sicer verjamem, da bodo proizvajalci izsili prehod na agencijski model, nekateri pa sčasoma kar na celotno direktno prodajo, bo problematično potem na poprodaji, servisih, vzdrževanju, rabljenem trgu. Morda to deluje gledano na svetovni trg in razvite države ali predele, pa na lokalnem nivoju ne bo šlo. Kako bodo preživeli mali serviserji, kjer se popravi večino negarancijskih del, cela mini gospodarska veja je tu zadaj, ki se bo zamajala.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen