6 ur
Socialni partnerji dali zeleno luč shemi skrajšanega delovnega časa
8 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Po seji ESS: vsi proti Golob - Boštjančičevem nepremičninskem davku; kakšen bo dvig minimalne plače? 3
11 ur
Kako je to mogoče: podjetju z enim zaposlenim 9,7 milijona evrov naložbene subvencije 10
11 ur
Meta je želela preprečiti skupinsko tožbo oglaševalcev. Vrhovno sodišče jo je zavrnilo
12 ur
Petrol za 2025 napoveduje rekorden dobiček, med nadzornike Tomaž Vesel? 2
13 ur
MDS močno poslabšal napoved za Nemčijo, slabša napoved tudi za celotno evrsko območje
15 ur
Primorski dnevnik: v Zgoniku zapirajo družbo u-blox z več kot 200 zaposlenimi 1
15 ur
Sramotenje trga, dobička in kapitalizma: iz Davosa direkt v Mar-a-Lago 37
16 ur
Nemčija tehta, komu prodati Uniper, ki ga je med energetsko krizo nacionalizirala
16 ur
Matej Okorn, Metakocka: Z UI lastnikom spletnih trgovin zagotavljamo najhitrejšo in najcenejšo dostavo
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Roman Moškotevc, Ahac: Če dobimo nižje trošarine, odpremo novo pivovarno 4
17 ur
Na Švedskem gradijo podzemno odlagališče jedrskih odpadkov za milijardo evrov
17 ur
Hrvaška ima najvišjo inflacijo na evrskem območju. Vlada gre nad njo s širitvijo seznama izdelkov z omejenimi cenami 1
17 ur
Več ugodnih posojil za mlade kmete in male kmetije
17 ur
Decembra slovenska inflacija nižja od evrskega povprečja, hrvaška inflacija pa med najvišjimi
17 ur
Četrtina spletnih nakupov se začne s ChatGPT 1
17 ur
SIJ pred 1,5-milijardno naložbo v Savdski Arabiji 1
18 ur
Dnevnik: Kljub finančnim težavam Kompasovemu direktorju v 2023 štirikrat večja nagrada kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
no toliko že vem da 10A ni 20 KW, kot ste napisali zgoraj. Vsaj pri 220V ne, mogoče pa vi delate na višji voltaži. In je pol vse možno.
10A je seveda 2 kW... če se priključiš ob 22.00 in izklopiš ob 6.00 je to 8 ur krat 2 kW = 16 kWh ali 100 kilometrov vožnje.

Pa vem tudi da tisti, ki sinhronizira omrežje in odgovarja za njegovo delovanje ne more tega delati ob najboljšem ugibanju in dobri volji, da se bodo ljudje sinhronizirano priklapljali in uporabljali zgolj 2KW moč, čeprav jo lahko vsi brez težav tudi 11KW oziroma še več. V omrežju in pri porabi kot vsi vemo se vedno gleda konične onremenitve in se jim doda varnostne rezerve. Drugače omrežje zaradi preobremenitve razpade in nič več ne dela kot bi moralo. In je ogromno škode in se pol kuri še več premoga. In glede koničnih obremenitev naše omrežje in proizvodnja ne zmoreta pokriti niti 100.000 vozil. Seveda pri sedanjem nivoju tehnologije in infrastrukture. Ter realno možne družbene koordinacije.
Zakaj bi v konici polnili? V konici mora biti električna energija svinjsko draga in nobeden ne bo polnil.
Polnilnice danes vedo kakšna je cena in se vklapljajo izklapljajo ali spreminjajo moč polnjenja same.
Električni avto so velik faktor, ki bo pomagal k stabilnosti omrežja in s tem nižjim stroškom. Beri cenejši dobavi energije.


Sicer pa vam je tud drug komentator stvari lepo strokovno razložil, pa ste ga odpravili z vprašanjem ali dela na Petrolu.
S čem me je odpravil?
Omrežje danes omogoča polnjenje 1 milijon avtomobilov. Ker 1 milijon avtomobilov prevozi povprečno 37 km, kar je 6 GWh energije ali 20% trenutne porabe. Če se polnijo praviloma čez noč, takrat je energije preveč, je poceni in omrežje ni obremenjeno.
Problem rešen. Oziroma ga niti ni bilo.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(