10 min
Kako tesno zapahniti vrata v proizvodnji pred kibernetskimi napadi 1
22 min
[E-knjiga] Avtomobilski svet na prelomu: Kitajci trkajo, Evropa tone, kdo bo zmagovalec?
22 min
SPIRIT pojasnjuje, zakaj tako dolgo odločajo o dodeljevanju denarja
1 ura
Evropske delnice danes blizu izhodišč
1 ura
Nove carine na uvoz sladkorja, moke in gnojil iz Rusije 1
1 ura
DrobTinka – presne granole, trije zaposleni in pol milijona evrov prihodkov
1 ura
Hrvati imajo dva samoroga. Kaj se lahko iz tega naučimo Slovenci? 2
2 uri
Mala in srednja podjetja, prijavite se na natečaj SME EnterPRIZE
2 uri
Taiwan Plans Wealth Fund to Counter China With Global Expansion 1
2 uri
Delnica CATL ob debiju na hongkonški borzi poskočila za 18 odstotkov
2 uri
Rekorden teden ljubljanske borze: čas za prodajo ali zadnja možnost za nakupe?
3 ure
Trump: Rusija in Ukrajina strinjata s takojšnjimi pogovori o prekinitvi ognja. Kremelj: Potreben bo čas ... 6
3 ure
Unitur dokončno v roke sklada Advance
3 ure
Kitajska znižala obrestno mero za posojila; delnice navzgor
3 ure
V Vinakopru se vse začne in konča z linijo Capris
3 ure
Umetna inteligenca v klimatski napravi – z napredno tehnologijo do večjih prihrankov energije (Oglas)
3 ure
Kibernetski napad – kako ga ustaviti še preden vas stane milijone (Oglas)
4 ure
Skandinavsko razvajanje za skoraj vse čute
8 ur
Krka in NLB: kaj jima napovedujejo analitiki, kje vidijo delnici čez leto dni? 2
8 ur
Kako v podjetju T-2 gradijo zavezništvo za varnejšo digitalno prihodnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
no toliko že vem da 10A ni 20 KW, kot ste napisali zgoraj. Vsaj pri 220V ne, mogoče pa vi delate na višji voltaži. In je pol vse možno.
10A je seveda 2 kW... če se priključiš ob 22.00 in izklopiš ob 6.00 je to 8 ur krat 2 kW = 16 kWh ali 100 kilometrov vožnje.

Pa vem tudi da tisti, ki sinhronizira omrežje in odgovarja za njegovo delovanje ne more tega delati ob najboljšem ugibanju in dobri volji, da se bodo ljudje sinhronizirano priklapljali in uporabljali zgolj 2KW moč, čeprav jo lahko vsi brez težav tudi 11KW oziroma še več. V omrežju in pri porabi kot vsi vemo se vedno gleda konične onremenitve in se jim doda varnostne rezerve. Drugače omrežje zaradi preobremenitve razpade in nič več ne dela kot bi moralo. In je ogromno škode in se pol kuri še več premoga. In glede koničnih obremenitev naše omrežje in proizvodnja ne zmoreta pokriti niti 100.000 vozil. Seveda pri sedanjem nivoju tehnologije in infrastrukture. Ter realno možne družbene koordinacije.
Zakaj bi v konici polnili? V konici mora biti električna energija svinjsko draga in nobeden ne bo polnil.
Polnilnice danes vedo kakšna je cena in se vklapljajo izklapljajo ali spreminjajo moč polnjenja same.
Električni avto so velik faktor, ki bo pomagal k stabilnosti omrežja in s tem nižjim stroškom. Beri cenejši dobavi energije.


Sicer pa vam je tud drug komentator stvari lepo strokovno razložil, pa ste ga odpravili z vprašanjem ali dela na Petrolu.
S čem me je odpravil?
Omrežje danes omogoča polnjenje 1 milijon avtomobilov. Ker 1 milijon avtomobilov prevozi povprečno 37 km, kar je 6 GWh energije ali 20% trenutne porabe. Če se polnijo praviloma čez noč, takrat je energije preveč, je poceni in omrežje ni obremenjeno.
Problem rešen. Oziroma ga niti ni bilo.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(