Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
[rename]
Se strinjam.
Moja teza je, da na porabo najbolj vpliva težka noga.
Razlika med poletjem in zimo pa sploh ni tako dramatična.
Poleti moraš hladiti, pozimi ogrevati... poleti imaš širše-večje gume, pozimi zimske, pa se to nekako pokrajša.
Edina "konstanta" je pa način vožnje, torej teža noge.

Če bi Alekova teorija (-40% pozimi) držala, potem bom imel doseg krepko čez WLTP, kar pa je seveda nemogoče.
Pri električarjih je razlika v zimski porabi velika, ker imajo pogonski sklopi že po defaultu visok izkoristek in skorajda ni odpadne toplote.
Že za ogrevanje lahko komot potrošiš dodatne 20% energije. Pri avtih na utekočinjene dinozavre je pa to itak odpadna toplota, ki namesto, da se jo zavrže stran, se jo izkoristi za ogrevanje potniškega prostora.

Pri električarjih pa te odpadne toplote ni. Edino tisti, ki imajo toplotno črpalko imajo pač lahko nižjo porabo energije za ogrevanje.

Potem so pa tu še efekti, da ima hladen zrak višji upor in se še tu dodatno pozna pri vožnji pri višjih hitrostih, npr. avtocesta.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen