Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

macon sporočil: 12.861
[abohte]
> [macon]
> Naravoslovje, ne družboslovje. Ženske so dobile ekonomsko neodvisnost in javne pravice zaradi potrebe stroja po delovni sili. Zaposliti so se morale, ker je to zahteval produkcijski nivo baziran na naravoslovnih izumih.

A teh strojev v Indiji ne poznajo? To mi hočeš povedati? Da je njihovo strojništvo še v predindustrijski dobi? Če so v Indiji že slišali npr. za Ottov bencinski motor ali celo za robotiko, zakaj se je pri nas stroj implementiral v Indiji pa ne? Zakaj?
V manjši meri jih poznajo, niso tako industrializirani kot zahod.
> Svetovni vojni sta tudi pomagali; ker je moral velik del delovnih moških na fronto, so morale ženske za stroje. Veliko večji del moških iz tretjega sveta pa se ni boril v svetovnih vojnah.

J. Koreja? Japonska? Ja, obe sta bili v 2. svetovni vojni. Ampak se pri njih zaradi vojne angažirala ženska populacija? Švica, navsezadnje. Nevtralna, pa kdaj so ženske dobile volilno pravico? Skandinavske države, tudi nevtralne oz. celo Norveška in Danska niso pošiljale kaj dosti vojakov na fronto. Irska, Španija, Portugalska itd.
Napisal sem, da je primarno proizvodni proces, vojni sta bili samo dodatni pospešek. Volilna pravica je družboslovna šminka, ki pride po ekonomski neodvisnosti- naravoslovni proizvodnji, ki zaposli ženske.
> Enako je glede obveznega šolanja in večanja števila visoko izobraženih. To je zahtevala naravoslovna specializacija, ne pa dobrota družboslovja.

Vsa spoznanja naravoslovja so na voljo tudi v Indiji. Torej? S tem nič, prav nič ne poveš o vzrokih, zakaj je tam stanje drugačno.
Bral sem, da indijska obvezna osnovna šola bojda traja dve leti. Dobro veš, kako zaposljiv si bil po končani osemletki, oziroma danes devetletki.

Indijski sistem enih stvari enostavno ne implementira, ker ima še ogromno agrarne populacije, ki živi od samooskrbnega kmetijstva, na nivoju Evrope izpred 100 in več let.
> Pomešal si vzroke in posledice, družboslovje je samo celofan in šminka. Človeka niso dali v šolo, ker je bil pameten in talentiran, temveč, ker je proizvodni proces zahteval več pismenih, več računovodij in računanja.

Zakaj v Indiji nimajo takšnega proizvodnega procesa? Ga ne poznajo? Ali ga poznajo pa ga niso implementirali, ker nimajo družbenih kompetenc?
Ti preveč polagaš na sekundarne družbene kompetence. Njihova moderna mreža ni gosta kot na zahodu, ker je nihče ni naredil goste. Ampak najprej so tovarne, ceste, železnice, primarna infrastruktura. Potem so gledališča, knjižnice, domovi za ostarele. Nikjer se najprej ne razvijajo družbene komepetence, potem pa tehnološki nivo.
> Marsikje v tretjem svetu se gredo samooskrbno kmetijstvo oziroma tam, kjer so ga zjebali kot Angleži v 19. stoletju, so reveži navalili v predmestna geta, kjer brskajo po smeteh in se ukvarjajo s čimerkoli, da preživijo. Zato pa ni potrebno družboslovje.

Ja, ampak vedo pa da obstajajo kombajni, pa gnojila, pa škropiva, pa umetno namakanje. Pa ne uporabljajo. Zakaj ne, je moje vprašanje? Sedaj lahko rečeš, da so jih Angleži zjebali pred 100 leti, ampak zjebani so bili tudi Korejci še manj časa nazaj, pred 70 leti, pa jim sistem laufa. Vsa spoznanja znanosti imajo na voljo, ni to nekaj, kar je državna tajna, znanost je vsem na voljo.
Zato, ker nihče ni vložil denarja. Te države imajo manj prihodka na človeka kot zahod in potem ga veliko ponikne v korupciji. Oziroma razvijajo določene točke. Gre za ogromne razdalje, ekstremne naravne pojave, marsikje niti primarne povezave niso razvite, medtem, ko imamo mi vse po trikrat. Ampak nihče ne upošteva, da je velika možnost, da bo tajfun ali monsun cesto in most enostavno odplaknil in odpihnil in ne bo stal 100 ali 200 let kot v zmernem pasu.

V Južne Korejce so veliko vložile ZDA, ker so bili meja proti komunizmu. Isti efekt kot v Zahodni nemčiji in ista primerjava, kaj v isti državi istemu narodu naredita dva različna ekonomska in proizvodna sistema.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen