Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Posledice pomanjkanja čipov naj bi bile za Stellantis večje in
dolgotrajnejše od pandemije covida-19, sindikalne informacije
posreduje Reuters (via Autonews z nekaj dopolnitvami). Kar posebej
pade v oči socialno senzibiliziranim, je dejstvo, da naj bi bila
najbolj prizadeta tovarna na jugu, kjer proizvajajo skromno, majhno
Pando, proizvodnja veliko dražjega električnega Fiata 500 pa bo
morala zaradi emisijskih kvot drveti s polno paro naprej. Datum
začetka proizvodnje napovedanih novih modelov Alfe in Maseratija,
ki tudi nista ravno proletarsko sredstvo mobilnosti, je menda
negotov.
Zanimivo bo gledati, kako bodo avtomobilske firme porabile omejeno količino čipov - domnevno jih bodo več namenili emisijsko potrebnim EV in modelom z višjimi maržami. V jeziku levice: ne le pandemija, tudi pomanjkanje čipov poglablja socialne razlike!
Zanimivo bo gledati, kako bodo avtomobilske firme porabile omejeno količino čipov - domnevno jih bodo več namenili emisijsko potrebnim EV in modelom z višjimi maržami. V jeziku levice: ne le pandemija, tudi pomanjkanje čipov poglablja socialne razlike!
Stellantis, formed earlier this year through the merger of Fiat Chrysler Automobiles and PSA Group, will operate the Melfi plant, its largest Italian facility, for an equivalent of only six days in October.
Production stoppages will also hit component plants, Uliano said The Mirafiori Meccaniche gearbox plant will stop the six-speed manual gearbox production for the whole of October.
On the other hand, Turin's Mirafiori, where the New 500 small electric car is produced, is among the few plants which have not suffered major stoppages.
"Production of the BEV 500 must go on to meet targets on carbon emissions reduction," Uliano said. In the first eight months 38,187 New 500 models were produced, he said.
europe.autonews.com/...union-says
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(