Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-191845 sporočil: 961
Osebno mišlenje: subvencija naj bo ampak samo v primeru da si novi lastnik postavi FV nekam v višini 3x vrednosti subvencije za avto, seveda naj pripada še vedno redna subvencija po EKO skladu. Le tako se bo nekaj premaknilo in blažilo posledice nihanja napetosti električnega toka.
V takem primeru so subvencije ekonomično porabljene, uvozniki avtov pa bi prej kot v 30dneh znižal cene na ceno kot jo imajo države brez subvencije. Navada je, da se cena avta dvigne točno za višino subvencije v državi. Lep primer SLO -CRO na avtu znamke Hyundai, ki ga na CRO niso dovolili kupiti za izvoz v SLO, ko bi lahko za prosti pretok blaga in ne vem katerega sranja še imel SLO državljan ceneje vozilo. Najprej CRO ima že nižjo ceno avta, nato odštejemo 25% njihovega PDV (naš DDV), na neto ceno damo naš 22% DDV in odštejemo subvencijo. Razlika bi bila enormna za kupca. Primer je resničen in na Hyundai Slovenija to zelo dobro vedo, sramota od Slovenskih Korejcev za poslovni del zastopnika v Sloveniji. Po tehnični plati nič ne oporekam blagovni znamki.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen