Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Razmah prodaje električnih avtomobilov v Rusiji, ampak ne v
pozlačenih carskih mestih kot sta Moskva in Sankt Peterburg -
prodaja cveti na daljnem vzhodu največje države na svetu, poroča
Bloomberg. V dalnji vzhodni Rusiji so pogruntali, kako prihraniti z
uvozom rabljenih e-avtov, na Daljnjem Vzhodu pa, kako elegantno
vprašanje reciklaže 10 let starih električnih vozil in njihovih
baterij brcniti v drugo državo in za nekaj let v prihodnost.
Bloomberg je zelo natančen pri opisovanju cen in prihrankov in perspektiv e-vozil v svetli bodočnosti, gladko pa ignorira en ključen podatek: doseg teh rabljenih avtomobilov, še posebno v kruti ruski zimi. Ni Blumberg nije više ono što je nekad bio...
Bloomberg je zelo natančen pri opisovanju cen in prihrankov in perspektiv e-vozil v svetli bodočnosti, gladko pa ignorira en ključen podatek: doseg teh rabljenih avtomobilov, še posebno v kruti ruski zimi. Ni Blumberg nije više ono što je nekad bio...
The math is simple, said Olga Ivanova, 41, the head of a construction firm in Irkutsk in eastern Siberia. She pays about 500 rubles monthly ($7) for electricity to charge her used EV. Gasoline for her family’s second car costs almost 10,000 rubles a month.
“We calculated, with my husband, that we could save some 200,000 rubles a year” on fuel and the other costs of owning a gasoline car, Ivanova said. “I can’t say that I need money, but when you understand that you can get the same comfort, the same joy and save 200,000 rubles, that’s quite pleasant.”
The average savings from a used Nissan Leaf in Russia’s Far East is about 40,000-50,000 rubles a year, according to Vygon Consulting, compared with the cost of driving a domestically-produced Lada Granta, popularly referred to as the “people’s car.” That’s close to a typical monthly regional salary.
www.bloombergquint.c...han-a-lada
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(