Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 10.05.2021 15:27
[vrac]
> [MarijanMacek]
> Tako delajo Avstrijci, še dobro da so jim zaupali vsa dela in se ne dela kot na najbolj obremenjeni progi v Koper, kjer čez vikend zamenjano kakšnih 400 m tirnic.

Stroj za polaganje tračnic sem videl par let nazaj na Discoveriju ali National Geograficu, ki ga imajo v Angliji. Polaga tako pragove kot tirnice. Potuje po tiru, ki ga je že položil, odstrani stare tire in pragove, posiplje pesek in položi novo progo. Verjetno je za SŽ predrag, ker bi bil premalo izkoriščen.
To kar si videl na Discoveryju v Angliji je manjša stvar, obstajajo še večje. Poglej malo pri firmi Plasser&Theurer in izvajalci Swietelsky. Pri nas se teh metod otepamo kot hudič križa in raje trpimo zapore po pol leta. Načelno pa vlak za obnovo obnovi (in po potrebi tudi premakne za nekaj metrov traso s hitrosjo tudi več kot 1 km na cikel dolžine ranga 8-12 h. Še Hrvati delajo na ta način, glej Swietelsky AG, Hrvatska, www.swietelsky.hr V Nemčiji, Avstriji, Češki, Slovaški se skorajda ne dela večjih del brez takšnih garnitur.
Slovenija je seveda majhna, vendar tvoja predpoostavka, da se SŽ takšna naprava ne splača ne drži. SŽ niso izvajalec obnov na JŽ omrežju, ampak na natečaju izbrani izvajalci. Verjetno je pa res takšen način dela dražji glede same gradnje in cenejši računajoč zastoje.
Bomo videli, kako bodo obnovili tudi progo Jesenice Lesce, dela so se že začela, www.times.si/sloveni...e-jesenice Glavna dela morajo biti končana do 31.7.21 in zaklječena v 16 mesecih. Izvaja pa jih konzorcij SŽ–ŽGP Ljubljana, d. d., CGP, d. d., GH HOLDING, d. o. o., in Riko, d. o. o. izbran na pogajanjih, saj ni bilo ponudbe, ki bi ustrezala najvišji ceni.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen