4 ure
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
5 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
9 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
11 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
11 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
12 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
13 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
13 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
14 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
14 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
14 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
14 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
15 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
16 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
17 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
17 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
20 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[0227Sindi]
Ob infrastrukturi kakršna je,se bomo zadušili ob kolonah tovornjakov.Vse na ceste,primer:
Kranj bo med Brnikom in Naklim,kjer bodo logistični velikani skrbeli za skladiščenje robe za pol Evrope samo še bolj obremenjen z izpusti,pa že sedaj je med najbolj obremenjenimi s PM10 delci.
Kot bi bilo v posmeh z načrti o zeleni destinaciji in trajnostnem razvoju.Oziroma,papir prenese vse.
Tega se ne bo dalo ustaviti. Prostorski načrti bodo slej kot prej sprejeti, kljub temu, da bo vsakokratna opozicija nagajala poziciji. Kaj lahko naredimo? Rešitev je sodobna železnica, sicer, glede na hitrost realizacije naših infrastrukturnih projektov bo naslednjih 20-30 let vse na cestah. Po pravici povedano logistični centri so vendar bolj sprejemljivi kot tovarne z dimniki ali s strupenimi tehnologijami.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen