50 min
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
1 ura
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
2 uri
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 3
3 ure
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
3 ure
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
4 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
4 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
4 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
4 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
5 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
6 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
6 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
7 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
10 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
10 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
10 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
10 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
12 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

AndrejTribuson sporočil: 170
Hvala, odličen članek, ki enkrat za spremembo ponuja celovit pogled na problematiko izpustov in segrevanja.

Kar se pa tiče električnih avtov, se pa sploh strinjam, ker to, kar se v zvezi z elektrifikacijo voznega parka sedaj dogaja, je dejansko kretensko in absurdno. Izjemne investicije, ki jih plačujemo vsi, za praktično nič (globalnega) učinka. Zase sta zadosti zgovorna spodnja citata:

"Primer električnih avtov, ki skoraj poosebljajo bistvo, kaj je narobe s politikami proti podnebnim spremembam. Električne avte je, kot veste, zabavno voziti in nekoč bodo prevzeli glavnino transporta ljudi. A še nismo tam. Države pa namenjajo od pet do deset tisoč evrov subvencij za vsak avto, s katerim se izpusti ogljikovega dioksida zmanjšajo za le nekaj ton. To je neverjetno visoka cena za tako majčkeno zmanjšanje emisij."

"Politično forsiranje elektrifikacije vozil pa je primer izjemno drage politike za skoraj nič dobrega. Nemčija in Francija naj bi s tem tudi pospeševali svojo gospodarsko rast, avtomobile pa bomo uvažali od povsod po svetu … Gre za subvencioniranje bogatih ljudi, da se bodo vozili na elektriko, pri čemer izpustov ne bo skoraj nič manj, se bodo pa ob tem počutili zelo krepostno."

V isto kategorijo nedomišljenih ukrepov sodijo tudi takojšnja zapiranja termo in jedrskih elektrarn, recimo v Nemčiji, ki jo marsikdo postavlja za ohinsploh zgled na vseh področjih. V zgodovini so se Nemci prepogosto izkazali sicer kot dobri logisti in taktiki, ampak zelo redko pa kot dobri politiki in strategi, zato jim ni za "zaupati" in jim brez premisleka slediti pri strateških usmeritvah. Spomnimo se samo Angele in njene brezpogojne dobrodošlice beguncem, ki so posledično potem preplavili Balkan na poti v "obljubljeno deželo", kar je povzročilo kopico težav in tragediji. Popolnoma brez razmisleka, kaj takšno povabilo lahko potegne za sabo.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen