Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.832
Zadnja sprememba: 0513ANITO 18.02.2021 07:32
[]
Se deloma strinjam.

Premisli o tem:

- za vožnjo stop and go (mestno, primestno) je najbolj primeren BEV, ker batni motor porabi 50% več, kot je na deklaraciji, BEV pri takem režimu vožnje pa skoraj toliko kot po ciklu WLTP. Drugi, mestni avto? Absolutno ja.

- Anito bi znal več povedati... ampak eksergični izkoristek batnega motorja je do 45% energije kuriva, v plinski elektrarni pa je mende več, verjetno vsaj 75%. V e-omrežju imaš izgube do max. 4%. Torej imaš 25% boljši izkoristek energije plina, če pelješ elektriko iz plinske elektrarne direkt v avto.

- Zavedajoč zgornjega se probleme rešuje pri elektrarni, to je glede CO2... če je to za koga problem. Če je, se doplača za tech hrambe CO2. In tu je najlažje reševati ta problem - pri enem večjem viru te plinske spojine. Če je to problem.

Za drugi mestni avto je BEV v tem trenutku prava rešitev. Z napredkom tech na vseh področjih, ki se tičejo problematike, pridemo do še bolj idealnih rešitev.

Batnim motorjem za reden promet bo vedno slabše kazalo. Tak je in tak bo. To je dejstvo, ne moreš ga spremeniti.

BEV in večanje kapacitet OVE je skoraj premosorazmerno danes. Prej so toplotne črpalke uporabnice premogovnih uslug kot pa vozila danes v Slo. Ker jih je tako malo pač, črpalk pa mnogo mnogo več.

Torej problem si napačno naslovil. Zakaj nimamo plinskih kotlovnic namesto toplotnih črpalk za ogrevanje vode v zgradbi? No... treba bo razpršeno vlagati v proizvodnjo EE, premog pa je passe - danes mainly ekonomsko zaradi visoke cene oglj. kuponov.
Žal ne...

www.teb.si/si/proizv...i-podatki/

www.ge.com/power/abo...ncy-record

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(