Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[]
Premogovne elektrarne predstavljajo recimo 10 % proizvodnje elektrike v EU. Takole čez prst. Nisem gledal.
V Sloveniji precej več.

EE iz omrežja pa nima etikete, iz katerega obrata je. Torej, ti si logiko zasukal na način, da premog predstavlja 90% energenta za proizvodnjo EE.
Premog predstavlja praktično 100% energenta za današnje električne avtomobile v Sloveniji. S tem ko priključiš novega porabnika na obstoječo električno omrežje v Sloveniji, ne povečaš moči nuklearke, pa tudi ne povečaš izrabe našega vodnega potenciala (ki je tako ali tako večinoma izrabljen). Povečaš moč premogovne termoelektrarne.

Hmm, ne bo šlo. Premog gre počasi ven iz igre v EU v naslednjih 15 letih, kak nov obrat na plin bo nastal kot podpora primarnim virom EE.
Ja, v prihodnosti je možno marsikaj. Ampak jaz sem pisal, da je BEV danes najbolj umazan način prevoza. Danes!

Pa plin seveda ni rešitev za BEV, ker v primeru plina je dosti bolj racionalno ICE avte (hibride) spraviti na plin. S stališča izkoristka energije je podoben šmorn kot BEV, logistično pa neprimerno bolj prikladno.

Ostane potem drugim, da premišljujejo. BEV je gotovo bolj eko od klasike.
Da se razumeva, nimam nič proti razvoju BEV. Sem pa odločno proti temu, da se jih vozi na premog in zraven pridiga o ekologiji. Začne se z investicijo v čisto proizvodnjo elektrike, kar je danes v željenem obsegu zgolj in samo JE. Sočasno še z daljnovodi. Potem pa polnilnice in masovno uvajanje BEV. Norčki pa vse delajo v obrnjenem vrstnem redu.
So že pametnejši od naju računali.
Ti izračuni tipično predpostavijo, da BEV vozi na miks elektrike, ki je v omrežju. Da bi bila ta predpostavka resnična, bi se s povečanjem porabe zaradi uvedbe BEV morala povečati proizvodnja iz vseh virov enakomerno. Pa se ne.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen