Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Evropska energetika stavi na vodik. Kaj pa Slovenija?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2844214] 10.05.20 19:07 · odgovor na: (# 2844207)
[hocevarb]Projekt, ki ne bo rentabilen.
China’s Baofeng Energy Group said it started construction on the largest solar-powered hydrogen pilot plant in the world.
Vodikov plin sestavljajo najmanjše molekule, ki obstajajo v naravi, zato ga je težko shranjevati. Za razliko od zemeljskega plina se ne more transportirati po cevovodih. Če ga stisnejo v majhne zabojnike za prevoz, so potrebni močni in težki rezervoarji, kar povečuje stroške prevoza. Tekoč vodik povzroča še večje stroške za utekočinjanje in izolacijo rezervoarja, da se prepreči odtekanje plina.
Vodik ima slabo gostoto energije glede na prostornino skladiščenja. Za ponazoritev, galona tekočega bencina, ki tehta 0,9 kilograma, dejansko vsebuje približno 50 odstotkov več vodika kot galona tekočega vodika, ki tehta 0,6 kilograma. To pomeni, da je rezervoar goriva za avtomobil, ki ga poganja vodik, veliko večji in težji od rezervoarja za gorivo za avtomobil, ki deluje na bencin. Vodik je zelo vnetljiv, se je že zgodilo, da je polnilnica vodika za avtomobile eksplodirala.
Norway, Explosion at hydrogen filling station: www.electrive.com/20...g-station/
"In Sandvika near Oslo, an explosion occurred at a hydrogen filling station for fuel cell cars on Monday. Until establishing the cause of the incident, the supplier Nel has closed ten more stations."
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen