Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prva dama na igrišču
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 376
Ja pri nas bi se res lahko, na žalost, bodo pa zopet ogromne
razlike med npr. LJ, KP, CE, MB, NM, MS, KR...
Je pa za večino dovolj že šuko in polnjenje med 10 in 16A, lahko tudi več če je 20 ali 25A, 32A je že predrago za privat, oz. 2-3 kWh, kar je ponoči v 10 urah 20-30 kWh ali več 100km kombinirane vožnje, počasneje polnjenje je malenkost bolj zdravo za baterijo kot samo DC oz. ultra hitro, polni se lahko vsako noč in še podnevi npr. 6000 ciklov baterije (cikel je 100%, v praksi se optimalno polni npr. med 20-80%, 30-70%, lahko seveda tudi vmes ali 10-90, do 100% manjkrat), kar je ob vsakodnevnem polnjenju računsko in dejansko za 20 let in med 300.000 (seveda večina celo manj v celi dobi EV) in 1 MIO km (razlike med velikostjo baterije in dejanskimi letnimi km), degredacija baterije do 30%, potem še hranilnik elektrike...
Je pa za večino dovolj že šuko in polnjenje med 10 in 16A, lahko tudi več če je 20 ali 25A, 32A je že predrago za privat, oz. 2-3 kWh, kar je ponoči v 10 urah 20-30 kWh ali več 100km kombinirane vožnje, počasneje polnjenje je malenkost bolj zdravo za baterijo kot samo DC oz. ultra hitro, polni se lahko vsako noč in še podnevi npr. 6000 ciklov baterije (cikel je 100%, v praksi se optimalno polni npr. med 20-80%, 30-70%, lahko seveda tudi vmes ali 10-90, do 100% manjkrat), kar je ob vsakodnevnem polnjenju računsko in dejansko za 20 let in med 300.000 (seveda večina celo manj v celi dobi EV) in 1 MIO km (razlike med velikostjo baterije in dejanskimi letnimi km), degredacija baterije do 30%, potem še hranilnik elektrike...
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(