Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.967
Vozim se že čez 25 let po Slo AC in nisem opazil, da so kaki Darsovi prijemi omogočili večjo pretočnost prometa.

Ko bi lahko delali tretji pas, so postavljali protihrupne ograje. Tedaj, 10 let nazaj, so zapravljali denar za študije o protihrupnih ograjah in o dokazovanju, kako tretjega pasu ne potrebujemo.

Tudi ta sistem informiranja bo še zmeraj slabši od aplikacije AMZS in Google Map.

Pozimi bodo slabo opremljeni kamioni še zmeraj delali štalo na AC, zlasti Primorki.

Sam sem zelo kritičen do Darsa, do DRI, itd... edina uteha jim je, da tudi drugod po EU so zastoji in je stanje informiranja preko državnih upraviteljev en podoben šmorn.

In v uteho jim je lahko, da vsi vemo, da imamo na naših dvopasovnicah že skoraj toliko prometa kot v Nemčiji na tripasovnici.

Še zmeraj pa nimamo 150 km hitrih cest na drugih trasah (do Koroška, do Jelšan, do Bele krajine, mimo Ce in skozi Posavje, mimo Kp do Dragonje...).

150 x 8 mio / km = 1,2 mlrd eur. Po moje je teh 150 km HC mnogo bolj potrebnih kot pa drugi tir. In kaj je Dars tle naredil v zadnjih 15 letih? Kuratz od ovce.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen