Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
Glede lok se strinjam ta teža 1400 je že za vlečni kavelj lokomotive preveč. Za 6osno sem slišal da jih pripravljajo, da ne bodo rabili D4 obremenitev ampak manj in bodo prišli na vse naše proge. Glede tega ima sz 2 težavi kako operaterja narediti bolj konkurenčnega da ne izgubi posla za rudo kar jim bi prvo Avstrijci vzeli in kako kljub razkopani progi zaradi zapor z voziti več da tovor ne gre v Trst.
Zanimivo vi bi dvignili na 2500 kar pomeni se več potrebnega vzdrževanja. Če je problem Koper potem bi vlekel vlake ven in jih predelal skrajšal v zalogu za tujino? Ne vem če je to smiselno za vzpon 25promil slišal pa sem da bodo to tezo vozili smer hr ita.
Glede vzdrževanja prog pa so težave tam kjer dolgo ni bilo remonta in so obremenitve visoke npr. Borovnica Ljubljana in Kranj Jesenice kjer bi res morali izkoristit zaporo Karavank in progo obnoviti pa ne vem če so pripravljeni.
Obremenitve na vlečni kljuki se skorajda letno zvišujejo, nominalno natezna trdnost 850 kN, dobijo se tudi že močnejše. Dovoljena seveda precej manj, 300 ali pod določenimi pogoji 360 kN. Sodobne 6 osne lokomotive z 22,5 t/os trenutno dovoljeno vrednost izkoristi tako rekoč 100%.
Problem pa ostaja kaj storiti potem, če sosed noče sledii takim vzorom, kar je sicer rak rana evropskih železnic. predelovanje vlakov je draga in zamudna stvra. Ko pa omenjaš Hrvaško, ne tko dolgo nazaj se je vlake iz Bakra na meji združevalo, 2 njihova za enega slovenskega.
kakor sem pa neuradno seznanjen, je remont Lj-Borovnica v planu za drugo leto, vsaj dolgotrajneša zapora enega tira.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen