Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > > [MarijanMacek]
> >
To glede ucinkovitosti delavcev je vprasanje za sindikate g. Berdajsa in pri vzdrzevanju za g. Žičkarja. Pri sedanji kolektivni pogodbi je pa stanje vozil taksno kot je. To da se v vozni red narise vlak kljub temu da VIT nima vozila je absurd.
Za mene je večji absurd, da prevoznik ni lastnik voznih sredstev. Vzdrževalec vzdržuje, prvoznik prevaža, promet pa ureja infrastruktura.
>

Kdo pa placa avtobuse kot drzava. Saj zato je SZ hotel kupit arrivo pa jim niso dovolili. Tudi ÖBB ki so vzor v eu kar se zeleznice tice imajo svojo floto abpvtobusov. Kdor bi raziskal to mutenje bi naletel na marsikaj, je ze racunsko sodisce nekaj vrtalo ma ne vem do kje so prisli pisal pa je siol.
No, ni čisto tako, OBB je kupila Post Bus in opravlja z njimi redne linijske avtobusne prevoze, za kar dobiva posebej deželne subvencije. Kkao je urejeno za meddeželno avtobusno linijo Gradec-Celovec pa ne vem. Je poslovno strogo ločeno, poglej finančna poročila OBB. V primeru nadomestnih prevozov jih pa seveda tudi uporabijo, pa ni nujno.
>
> Izrednih potiških vlakov je letno toliko, kolikor je dnnevno vlakov, ki jih nadomešča bus. V vsej Eu pa je problem pri delu izvajalcu prometa, kakorkoli že imajo urejeno, vsi po vrsti ščitijo domačo družbo, še najbolj pa Italijani, kamor bi po nekaterih predlogih naj preusmerili promet. Takšno stanje bo tako dolgo, dokler se tras ne bo licitiralo. Bo vsak lastnik neizkoriščene trase to rade volje prodal, magari konkurenci.
>

To je res ampak mi imamo tezavo s kapaciteto sedaj na KP ze do Lj in to bo treba resevat nekako vsaj do 2tdk.
V pripravi so projekti za povečanje prepustne moči (2 napajalni postaji, dodatna signalizacija...)

Tukaj je pomembno kdo in kako predstavlja stevilke in kaj vse vzame v izracun primerjave med swietelskim in temi ki sedaj delajo. Stavim da ni v izracunu zamud vlakov vseh teh busov tezav luke itd.
Tu pa reče lastnik infrastukture, to niso moji problemi in špara in paca. Pa so se nekoč posluževali takega vlaka za remont na Štajerskem in je bil pri ljudeh v ŽGP velik odpor. So bile težave z organizacijo, ker pomislite pri nas so pogosti prepusti, kot da je severno od šentilja puščava.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(