Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [MarijanMacek]

>
> Ja nisem rekel da niso vlaki zasedeni v konicah ko se vozijo delavci in šolarji ampak vmes in čez vikend. Seveda ni povsod enako. Ne moreš pa ob tako starem voznem parku imeti vsa vozila zasedena brez rezerv pol pa en star fiat crkne je pa bus in potnik zamudi letalo na Dunaju. Ob tem starem parku bi moral imeti še več rezerv in garnitur v obtoku manj.

Okvara Fiata ni še nikoli povzročila zamude vlaka na Dunaj. Sicer je pa večina voznega parka na elektrificiranih progah (312-317) v najboljših letih, ko so menda dokončno odpravili Siemensove šlamparije, kar prej zaradi nasprotovanja zveličavnega proizvajaca ni bilo mogoče. Od starih elektromotornikov pa vozijo smao še 4 Gomulke (311). Res stari so pa Fiati, pa še ti se nenehno predelujejo, vprašanje je seva smiselnost. Toda situacija glede DMU bo rešena to jesen. Glede rezerv pa samo to, vozni red je sestavljen ob določenih predpostavkah, le občasno se na kaki manj pomembni progi uvede nadomestni prevoz (Ormož-Središče, Mb-Poljčane, Divača-Buzet, v Koper pa itak skorajda ne vozijo več potniški vlaki. Imam pa na sumu, da so ugotovili, da se na teh progah sploh bolj splača voziti z avtobusom kot vlakom. Pa pomisli, mesec dni nazaj sem šel z "vlakom" iz Grenobla v Savojsko prestolnico Chambery. RER vozi okoli 57 minut in sem si pač izbral enega okoli 10 ure. Pa ta "vlak" ni vozil 57 minut ampak 1:57. Bil je namreč avtobus in to voznoredni s progo po vseh okoliških krajih. vsi ostali nadomestni prevozi pa so zaradi izrednih dogodkov ali pa vnaprej napovedani.
Se enkrat prevec vlakov je narisanih v vozni red glede na sedanje stanje garnitur. Ko bodo prisle nove bo pa zmanjkalo kapacitet saj bodo pritiski potnikov in obcin za uvedbo vec vlakov preveliki glede na kapaciteto prog in postaj. Tam kjer so ti stalni obcasni nadomestni prevozi enostavno ni dovolj garnitur. Drzava placa dvojno za vlak plus bus.
Koper Divaca je pa problem razglasitev preobremenjene infrastrukture. In spet so se sami zafrknili saj tovorni vlaki za tuje drzave vozijo in celo kak pomemben izredni potniski, redni potniski vlaki za nase ljudi pa so izbrisani in vozi bus. Sploh ne vedo kako naj ta sklep izvajajo saj prihaja vedno vec prevoznikov ki bi vozili v Koper nasemu pa ne upajo vzet niti ene neizkoriscene trase.
>
>Ni se vlagalo v infrastrukturo 50let sedaj pa ne gre vse čez noč in bo slabo stanje vsaj še 10let.

Bom te popravil, največja vlaganja v žel. infrastrukturo so se končala pred kakimi 45 leti, ko se je zaključila elektrifikacija (in hkraten remont proge) in vgradnja elektrorelejne signalizacije med Zm in Šentiljem, ter Di in Kp. V prvi polovoci 90 se je tudi precej naredilo, potem se je pa za 20 let vse prepustilo zobu časa.... dokler ni izbruhnila panika, ker mora v kakšnem letu biti proga ZM-Šentilj, Hodoš usposobljena za kategorijo D4 (ali izgubi na relaciji proti Hodošu status evropskega koridorja). Paniko pa seveda povečuje nevarnost bližnjega zaprtja Karavanškega žel. tunela zaradi nevzdrževanja. Edini obvoz je pa preko Šentilja...
No ce nebi dobili evropska sredstva ne bi modernizirali nicesar. Tudi to kar sedaj delajo je prepocasi, vemo pa zakaj ker nasih gradbenih sposobnih firm ni tujcev pa ne spustijo in pol se krampa na roke ter obnova 10km traja pol leta in vec. Ce hocemo vsaj glavne koridorske proge obnoviti v nekem normalnem casu bi morali dosti hitreje delati.
Kar glej kako bodo resili pocarsko ta opisan problem, dva tira v pragerskem bosta napol obnovljena in bodo zaradi nuje razglasili D3 kar je dovolj.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(