Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
> [MarijanMacek]

Ja nisem rekel da niso vlaki zasedeni v konicah ko se vozijo delavci in šolarji ampak vmes in čez vikend. Seveda ni povsod enako. Ne moreš pa ob tako starem voznem parku imeti vsa vozila zasedena brez rezerv pol pa en star fiat crkne je pa bus in potnik zamudi letalo na Dunaju. Ob tem starem parku bi moral imeti še več rezerv in garnitur v obtoku manj.
Okvara Fiata ni še nikoli povzročila zamude vlaka na Dunaj. Sicer je pa večina voznega parka na elektrificiranih progah (312-317) v najboljših letih, ko so menda dokončno odpravili Siemensove šlamparije, kar prej zaradi nasprotovanja zveličavnega proizvajaca ni bilo mogoče. Od starih elektromotornikov pa vozijo smao še 4 Gomulke (311). Res stari so pa Fiati, pa še ti se nenehno predelujejo, vprašanje je seva smiselnost. Toda situacija glede DMU bo rešena to jesen. Glede rezerv pa samo to, vozni red je sestavljen ob določenih predpostavkah, le občasno se na kaki manj pomembni progi uvede nadomestni prevoz (Ormož-Središče, Mb-Poljčane, Divača-Buzet, v Koper pa itak skorajda ne vozijo več potniški vlaki. Imam pa na sumu, da so ugotovili, da se na teh progah sploh bolj splača voziti z avtobusom kot vlakom. Pa pomisli, mesec dni nazaj sem šel z "vlakom" iz Grenobla v Savojsko prestolnico Chambery. RER vozi okoli 57 minut in sem si pač izbral enega okoli 10 ure. Pa ta "vlak" ni vozil 57 minut ampak 1:57. Bil je namreč avtobus in to voznoredni s progo po vseh okoliških krajih. vsi ostali nadomestni prevozi pa so zaradi izrednih dogodkov ali pa vnaprej napovedani.

Ni se vlagalo v infrastrukturo 50let sedaj pa ne gre vse čez noč in bo slabo stanje vsaj še 10let.
Bom te popravil, največja vlaganja v žel. infrastrukturo so se končala pred kakimi 45 leti, ko se je zaključila elektrifikacija (in hkraten remont proge) in vgradnja elektrorelejne signalizacije med Zm in Šentiljem, ter Di in Kp. V prvi polovoci 90 se je tudi precej naredilo, potem se je pa za 20 let vse prepustilo zobu časa.... dokler ni izbruhnila panika, ker mora v kakšnem letu biti proga ZM-Šentilj, Hodoš usposobljena za kategorijo D4 (ali izgubi na relaciji proti Hodošu status evropskega koridorja). Paniko pa seveda povečuje nevarnost bližnjega zaprtja Karavanškega žel. tunela zaradi nevzdrževanja. Edini obvoz je pa preko Šentilja...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen