Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[]
Preboj so naredili že Japonci, ker ne bi si zastavili cilja, da je njihovo vsako drugo vozilo čez 10 ali 15 let na vodikove celice.

Verjetno so tudi Japonci ena tesla. (Oziroma so preračunali, da bodo litijjonskim baterijam konkurenčnejše vodikove gorivne celice - vsaj za njih in njihovo industrijo.)

Sedaj je pa tudi Bosch prišel do tega sklepa - seveda pa je dobil zeleno luč naftno plinske industrije, da je to prava pot.

(Pumpe bo lažje predelati v zalogovnike utekočinjenega vodika kot pa zgolj v dobavitelje - prenositelje elektrike... no e-pumpe bodo tam še vedno.)

Diverziteta bo ostala, tako da ni skrbi niti za "vodikovce" niti "elektrikaše", niti "LPG-jevce".

Računam, da bo imel vodikov pogon poglavitno vlogo v avtondustriji naslednjih 80 let, ker tako tudi paše sedanji naftno-plinski industriji.

Mogoče se pa motim... kdo ve, kugle nimam. We'll see.
Dvomim v vodik. Namreč zelo uhajajoč plin (zelo težko preprečiš uhajanje) in v spoju s kisikom (ki ga je povsod dosti) postane pokalni plin. Morda so v gorivnih celicah rešili ta problem tako da so vodik nekako vezali v neko spojino (nisem šel študirat tehnikalije) ampak vseeno, nekje bo treba ta proces izvajat, tam bo nevarno področje.
Sploh pa je proizvodnja vodika hudičevo drag proces, a na to ni nihče pomislil ?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(