Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

zoran13 sporočil: 2.131
Zadnja sprememba: zoran13 16.02.2019 20:36
SAJ NI RES, PA JE!

ALLIANZ & Co.

Spoštovani zavarovanci!

Obveščamo vas, da bo Allianz Hungaria Zrt, Budimpešta, Allianz zavarovalnica, podružnica Ljubljana, Dimičeva ulica 16, Ljubljana, MŠ:2345722000, prenehala s prodajo zavarovanj v vseh zavarovalnih vrstah s 1.julijem 2018.
Od tega dne dalje, zavarovalnica ne bo sprejemala novih ponudb za sklenitev zavarovanja in ne bo obnavljala obstoječih oz.prej slenjenih zavarovanj v vseh zavarovalnih vrstah.
Vaše zavarovanje bo ostalo v veljavi do datuma prenehanja navedenega v zavarovalni polici pod enakimi pogoji kot je to dogovorjeno v zavarovalni polici in veljavnih zavarovalnih pogojih, zato ostajajo obveznosti zavarovalnice izpolnjevati svoje obveznosti iz zavarovanja nespremenjene, enako velja za vašo obveznost plačila premije.
Vse dodatne informacije bodo objavljene na spletni strani www.allianz.si
V kolikor imate dodatna vprašanja vas prosimo, da jih naslovite po e-pošti na naslov info@allianz.si
www.finance.si/89366...ek-Hrvaske
www.allianz.si/si/index.html

KRUTA REALNOST

ALIANZ UVEDEL MOBILNE ZASTOPNIKE

Na Hrvaškem tržišču je Allianz uvedel popolnoma mobilne zastopnike in tako zamenjal način dela v zavarovalništvu. Celotni proces dogovarjanja police je sedaj mogoče opraviti takoj, v času in na mestu, ki najbolj odgovarjajo klientu, saj so hitra in enostavna priprava, zamenjava, izpis ter podpis ponudbe na licu mesta so postali stvarnost. Zastopniki Allianz lahko odgovorijo na vsa klientova vprašanja, brez odhoda v poslovalnico in dogovarjanjem za nove sestanke.

Zahvaljujoč novi tablet aplikaciji, ki je bila razvita skupaj s HT-jem, Combisom, IT Sistemima in InfoCumulusom, je popolnoma digitaliziran proces sklepanja zavarovanja. Mobilni zastopnik preko tableta pristopa vsem potrebnim podatkom o stranki ter mu lahko v trenutku ponudi celoviti pregled vseh vrst zavarovanja. V odvisnosti od želj klientam zastopnik na licu mesta lahko ponudbo prilagodi in izračuna ter ugodi željam klienta, ki lahko preko e-potpisa to polico takoj lahko prevzame in se pošlje po elektronski pošti ali pa se izpisuje na mini prenosnem tiskalniku.

Aplikacija je zamišljena kot pisarna na dlani" katero zastopnik nosi s seboj, kjerkoli se klient nahaja, prav tako pa tudi takrat, ko ga nekdo potrebuje, pri čemer sta svinčnik in papir popolnoma odveč. Celotni proces je hiter, pristop k produktom pa znatno olajšan.

"Svet v katerem živimo se vse bolj digitalizira in postaja mobilnejši, prav tako pa navade naših klientov. Po lanskoletnemu uvajanju mobilnih cenilcev, smo naredili še naslednji logični korak k digitalizaciji poslovanja. Mobilni zastopniki nam omogočajo manjšo administracijo, hitrejše delovne procese, večjo učinkovitost in boljšo prilagoditev potrebam in življenjskim navadam naših klientov. Prav tako, digitalizacija procesov in zmanjšanje porabe papirja prispevajo k očuvanju okolja, na kar pri nas vedno pazimo", je izjavila Tajana Horvat, direktorica Sektorja za informatiko in organizacijo v Allianzu.

Novi način dela obeležuje tudi preobrat v načinu prodaje, ker hkrati rešuje velik del problemov s katerimi so se zastopniki vsakodnevno reševali. Mobilni zastopniki bodo prispevali tudi k profesionalnosti dela, ki v Allianzu od sedaj ne bodo več isti, na obojestransko zadovoljstvo zastopnikov in klientov.

"Projekt mobilni zastopnik smo razvijali v tesnem sodelovanju z našimi zastopniki. Razvoj tehnologije ne gre v smeri, da računalniki zamenjajo ljudi, ampak, da jim tehnologija pomaga, privarčuje čas in s tem omogoči boljšo organiziranost poslovanje ter večjo učinkovitost," je izjavil Krešimir Bihar, Direktor lastnih kanalov prodaje v Allianzu, ter dodal kako so zastopniki pozitivno sprejeli novo tehnologijo ter da prevladuje med njimi ponos, saj so na tem področju pionirji, kateri uspešno lovijo korak s časom in so na tem področju vodilni v razvoju industrije.
8.september 2015
www.osiguranje.hr/Cl...aspx?16891

OBSOJENI ZARADI KRAJE ALLIANZOVIH PODATKOV V VELIKI BRITANIJI

Pet oseb je obsojeno za kaznivo dejanje potem ko so zaradi podkupovanja na dan prišli podatki o Allianzovih strankah v Veliki Britaniji s čimer je ta skupina zaslužila 7.000 funtov.

Trije obsojeni so bivši Allianzovi zaposleni (Kayleigh Underhill, Andrew Clarke i Reace Bowen), h katerim je druga dvojica (Sajaad Nawaz i Shaiad Nawaz) pristopila in ponudila denar za detajle o Alianzovih zavarovancih, ki so sodelovali v nesrečah.

Dvojica bratov ki sta začela celotno zgodbo, sta te informacije poslala podjetjem za obdelavo škod.

"Bivši zaposleni Allianza imajo zdaj kriminalno kartoteko in ne bodo več mogli delati v veliko panogah", je povedal detektiv Daryl Fryatt, ki je vodil preiskavo.

Graham Gibson, Allianzov direktor škod v Veliki Britaniji, je dodal, da so izjemno razočarani nad postopki svojih bivpih zaposlenih in da so sodelovali z preiskovalci med postoki. Gibson je prav tako izpostavil varnost podatkov o zavarovancih prioriteta za Allianz, da bodo prav tako sodelovali s policijo, da bi na ta način pomagali pri sankcioniranju takšnega tipa aktivnosti, piše portal Insurance Times.
www.insurancetimes.co.uk/
www.insurancetimes.c...57.article
www.osiguranje.hr/Cl...aspx?18543

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(