Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-234941 sporočil: 64
[kzupanc]
> []
> Se ne strinjam, da ravno veje razum iz njega, ampak prej romanticizem.
>
> Ljubljana potrebuje 3. pas okoli svojega obroča, in to takoj, ne jutri, seveda pa ne za 800 mio eur. Po moje se ga da narediti za pol manj.
>
> Še enkrat: Ali potrebujemo 3 pasovni obroč okoli LJ? Da in da. Kdor to problematizira, nima pojma o realnosti in prometu, niti o trendih, ampak "lapa" o tem, kaj bi bilo prav. Se ne čudim, če je iz filofaksa.
>
> (Tripasovnica pa se mora izteči v dvopasovnico 1 km iz obroča ven.)
>
> O podhranjenosti javnega prometa , itd, pa vsi vemo, da tukaj ponudba šepa in ni potrebno, da nam "odpredava" profesor, To vsi vemo, saj nismo ljudje glupi. Ali se splača? To pa naj nam, kdo z izračuni obrazloži. Ali je zmožen tega profesor?

Dobro no. Jaz sem podprl to razmišljanje kljub temu, da se dnevno vozim pa LJ obroču in se 3. pas tudi meni zdi nujen. Zdi se mi potrebna tudi modern ahitra cesta tipa avtoceste proti Koroški. Ampak v intervjuju je toliko pametnega razmišljanja, da to prevlada. Recimo v nedeljo smo bili na Vršiču. Že kar sramota je, da za promet med Kranjsko Goro in Bovcem ni predora.
Ko razvijaš prometno infrastrukturo tako, da bi gradil nekaj kar potrebujemo "takoj, ne jutri... " je jasno, da je glavna politika in ne stroka. Načrtovanje se konča pri naslednjih volitvah. Posledica so pokurjene milijarde za majhen izplen, ki zadovolji potrebe majhnega števila uporabnikov slovenske prometne infrastrukture. Večinoma na škodo drugih.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen