Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2727254] 07.08.18 17:41 · odgovor na: (# 2727168)
[najobj]Tu nekje naj bi bilo zapisano (je pa huda pravniška latovščina) www.uradni-list.si/g...ih-izjemah
P.S.: včeraj sem ti napisal, da nalimaš link na napredno zakonodajo (evropska je med njimi), ki predpisuje, da se lahko tudi servisi v garancijskem obdobju izvajajo "pod kozolcem", pa si očitno pozabil ... aja, če bo tvoj "podkozolčar" imel vso mašinerijo in bo znal popravit vse živo, potem ne bo več "podkozolčar" ...
Bolj čitljiv povzetek v drugem odstavku wikipedije:
en.wikipedia.org/wik...epair_shop
Sicer sem pa omenil, da se občasno poslužujem specialističnih podkozolčarjev. Npr. servisiranje klime, testiranje in obnova raznih sklopov (dizelske šobe, DPF filtri, krogelni in homokinetični zglobi, alternator, zaganjač, optična nastavitev podvozja...).
komot pa proizvajalci naredijo ključ z rokom veljavnosti, da avto brez potrdila ne boš mogel štartat, potrdilo pa bo obnavljal pooblaščeni servis vsako leto ob rednem servisu ...Ne morejo, ker to enostavno ni legalno. Vprašanje, če bi se jim splačalo na koncu plačevati vse stožene odškodnine in kazni. Pri nas sem pred leti ujel, da je bil tožen zastopnik za Hyundai, ker je preveč omejeval servisno konkurenco z nekimi svojimi pogoji.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen