Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prvi aneks na drugem tiru: kako se je gradnja izvlečnega tira podražila za četrtino
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2721724] 06.07.18 15:21 · odgovor na: (# 2721701)
[MarijanMacek]Marijan, ena uporabna twitter naloga zate:
> [depersin]
> > [MarijanMacek]
> > A si ti že spet kaj na tviterju prebral. Če bi se spoznal na gradnje, bi vedel, da je bilo delo v zahtevnem terenu in ni šlo za polaganje tračnic kar tako.
>
> Naenkrat je kriv zahteven teren. Če je teren zahteven, se ga v štartu bolje preveri. Ti se sigurno ne spoznaš na gradnje. Zgolj braniš za vsako ceno.
Seveda se je že v naprej vedelo da gre za težaven, čeprav ravninski teren. In to nima prav nobene zveze z dodatnimi deli na obstoječem tiru. Ni šlo za dodatna zemeljska dela, ampak izgradnjo nove vozne mreže (če slučajno dojameš kaj bi to bilo). Ti pa nakladaš o nezahtevnem polaganju tračnic, kar je malenkost v celotnih stroških. Si pač laik, ki še ni videl zemeljskih del, da ne govorim, da še nisi videl železnice v vseh dimenzijah. Niso samo tračnice.
"Načrtuješ 1km ajzenpona po ravnem zraven obstoječih tračnic. V oceni investicije se zakalkuliraš za 25%. Za koliko % se boš zmotil pri oceni investicije v 20km tirov po neznanem terenu čez hribovito pokrajino?"
Če mi odgovoriš, da naloge ne moreš rešiti (niti podati ocene), ker ne bereš nekredibilnega twitterja, te bom povsem razumel.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen