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Kitajci plačujejo skoraj samo še s pametnimi telefoni: 520
milijonov potrošnikov uporablja aplikacijo Alibabe. Naročanje in
plačevanje s pametnim telefonom je na Kitajskem samoumevno. Skoraj
nihče ob dnevnem nakupovanju ne seže več po denarnici, saj vse
poteka izključno preko aplikacij. Celo ulična prodajalka ličija si
je priskrbela QR kodo, ki jo kupci posnamejo s pametnimi telefoni,
znesek plačila pa se avtomatično odtegne z njihovega računa. Tujci
brez kitajskega bančnega računa imajo problem. Koncern s
pravljičnim imenom bo zdaj združil svetova "online" in "offline".
Je to model za cel svet, v podnaslovu sprašuje Spiegel.
Viel mehr als ein nettes Gimmick ist dieser "magische Spiegel" aber trotzdem nicht. Interessanter - und wegweisender - ist da schon der Supermarkt Hema im Untergeschoss. 43 Hema-Filialen in 13 chinesischen Städten hat Alibaba in den vergangenen zwei Jahren eröffnet. Dort können Kunden ganz normal einkaufen, aber auch online bestellen, sofern sie in einem Umkreis von drei Kilometern wohnen. Bis zur Lieferung soll es maximal 30 Minuten dauern, so das Versprechen. Alibaba nutzt die Filialen als Verkaufsfläche - und gleichzeitig als Warenlager für sein Onlinegeschäft.
Bezahl-Apps sind in China aus drei Gründen populär.
* Erstens sind Kreditkarten dort kaum verbreitet.
* Zweitens konnten sich Alibaba und der WeChat-Mutterkonzern Tencent fast ohne Konkurrenz auf dem chinesischen Markt ausbreiten.
* Drittens begegnen die meisten Chinesen den neuen Technologien deutlich weniger skeptisch als etwa deutsche Nutzer.
www.spiegel.de/wirts...10942.html
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Ni nobene :(