Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Jaz o medijih nimam pojma, sem pa malo bolj od blizu spoznal IT hardware.

Lenovo je kitajski (!!!) brand, v osnovi fizikalci ki so proizvajali IBM hardware in IBM nalepke gor limali. Odkupili so brand ThinkPad prenosnikov in pc-jev nekje leta 2000, cca 2015 pa se system X streznike (tamajceni strezniki).

Mislim da leta 2014 se jim je zgodil zanimiv zajeb - izdali so celotno generacijo top end prenosnikov s sledilno ploscico brez tipke za levi in desni klik (dobil si vec povrsine za drsenje s prstom, ampak touch klik na levi ali desni strani ploscice ni isto kot fizicni gumb - zaradi cloveskega feedbacka. (Ko stisnes gumb si 100% da si ga stisnil, cetudi se na ekranu nic ne zgodi - morda imas windows lag 2-3 sekunde, kar se rado zgodi. Ce je gumb na touch, pa ne ves ali je stroj zaznal tvoj dotik kot klik ali kot premik prsta. In pol kliknes se enkrat, no pol je pa dvakrat, ce ni celo dvoklik...)

Ko smo nove laptope uporabljali 5 minut, smo vedeli da bo dizaster. In res je bil. Kako se to lahko zgodi taki firmi? Koliko nivojev je to postempljalo? Kaj so vzroki v ozadju? Power struggle nekih norcev na vrhu?

Naslednje leto in vsa leta za tem so bili fizicni gumbki nazaj :-)

Dober primer njihovega razmisljanja s strankino glavo pa je bila pot v dolzino avtonomije na racun zmogljivosti. Cca 2009 so bili laptopi zelo podobno zmogljivi kot so danes - ker smo prisli do concorde efekta (obicajni user ne rabi zmogljivejsega stroja). Zato so raje delali na dolzini trajanja baterije (procesor in monitor morata manj porabljati, pa se vedno biti funkcionalna) in nizki masi - in se je splacalo, prodaja prenosnikov ki so res za nosit (ne pa 4kg skatel ki imajo monitor gor nasraufan) je sla v nebo. Off all places, ravno v sloveniji so ostali nadpovprecno popularni ogromni laptopi z velikimi procesorji, ventilatorji in baterijami - cel kup direktorjev odgovarja na svoje maile s 17" laptopov z i7 quad procesorji in 16 GB rama :-)) Size matters here :-)

Najbolj zanimiv pa mi je razmik pri resellerjih ki nimajo razmerja s stranko (mimovrste, big bang), kjer probleme resuje mreza proizvajalca, in pri tistih, kjer stranka poklice lokalnega prodajalca/sistemskega it skrbnika "Joza, toti tvoj labtop in toti tvoj ruter se nimata rada. Sem priji pa zrihtaj!" Pri teh tadrugih se cisto druge laptope prodaja, ker Joza ceni svoj cas :-)

Zato se mi vcasih zdi, da so eni poslovni modeli preprosto neskladni s stanjem sveta in da denimo Big Bang nima sploh vec kaj vitkariti ali designati, ampak naj v halah zacne oddajat plac za mesnice in frizeraje, prodajo tehnike pa naj kompletno reinventa brez razstavnih hal. Saj morda bomo cez 20 let ugotovili, da pa stroj vseeno zelimo nekje videti in otipati (kurc, przgat ti ga pa vseeno ne pustijo...) - ampak do takrat naj minus dela nekdo drug, ti pa pobiraj najemnino od mesarjev in frizerk.

I have too much time today.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen