Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[andrej71]
> [MarijanMacek]
> Moje izkušnje govorijo, da se tudi po progah, ki ravno ne vodijo v Pariz pelje zelo hitro. Kakšnih 15 let nazaj sem se vozil iz Perpignana(?) v Marseille z nekim klasičnim vlakom Grand Sud in je nedvomno šlo bistveno hitreje kot večino časa med Hamburgom in Munchnom.

Trenutno:
Perpignan-Marseille: 320km, 3h50
Majhen popravek, sami bi izbral vlak AVE, 9724 iz Madria v Marseille St-Charles ( samo 8 ur za precej dolgo pot), od Perpignana do M samo 3:11. Očevidno je bistveno hitrejši kot tvoja izbira z 20 postanki.
Hamburg-München: 770km, 5h40
Ni primerjave po povprečni hitrosti. >
Ni fer primerjati ICE in regionalni ekspress TER, ki stoji za vsakim vogalom, oziroma na 16 km v gornjem primeru. Če pa primerjamo AVE (samo 7 postankov) na v glavnem navadbi progi in ICE na "hitri" progi, kakršno premorejo Nemci pa ni več take razlike, 136 proti 101 km/h.

> No, kabine so zatesnjene na vseh vlakih za večje hitrosti, vključno pendolino SŽ. Bi imeli potniki prevelike težave med srečevanjem in v tunelih. K podobnosti med ICE vlakom z Indijo, me je navedla neznosna gužva, potniki sedeli ali ležali po tleh,

Pri starih TGVjih niso zatesnjene. Čutiš v predorih, čeprav so v Franciji precej redki. Novejši so tudi zatesnjeni, drži.
Ko so uvedli te pratare TGV vlake Nemci še vedeli niso kaj je vlak visoke hitrosti. Vsaj tako pravi zgodovina.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(