Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek 7 vprašanj in odgovorov pred novim referendumom o drugem tiru
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2710277] 04.05.18 17:19 · odgovor na: (# 2710183)
[andrej71]Majhen popravek, sami bi izbral vlak AVE, 9724 iz Madria v Marseille St-Charles ( samo 8 ur za precej dolgo pot), od Perpignana do M samo 3:11. Očevidno je bistveno hitrejši kot tvoja izbira z 20 postanki.
> [MarijanMacek]
> Moje izkušnje govorijo, da se tudi po progah, ki ravno ne vodijo v Pariz pelje zelo hitro. Kakšnih 15 let nazaj sem se vozil iz Perpignana(?) v Marseille z nekim klasičnim vlakom Grand Sud in je nedvomno šlo bistveno hitreje kot večino časa med Hamburgom in Munchnom.
Trenutno:
Perpignan-Marseille: 320km, 3h50
Hamburg-München: 770km, 5h40Ni fer primerjati ICE in regionalni ekspress TER, ki stoji za vsakim vogalom, oziroma na 16 km v gornjem primeru. Če pa primerjamo AVE (samo 7 postankov) na v glavnem navadbi progi in ICE na "hitri" progi, kakršno premorejo Nemci pa ni več take razlike, 136 proti 101 km/h.
Ni primerjave po povprečni hitrosti. >
Ko so uvedli te pratare TGV vlake Nemci še vedeli niso kaj je vlak visoke hitrosti. Vsaj tako pravi zgodovina.
> No, kabine so zatesnjene na vseh vlakih za večje hitrosti, vključno pendolino SŽ. Bi imeli potniki prevelike težave med srečevanjem in v tunelih. K podobnosti med ICE vlakom z Indijo, me je navedla neznosna gužva, potniki sedeli ali ležali po tleh,
Pri starih TGVjih niso zatesnjene. Čutiš v predorih, čeprav so v Franciji precej redki. Novejši so tudi zatesnjeni, drži.
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(