Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[andrej71]
> [MarijanMacek]
>
Pri hitrosti gotovo zmagajo Francozi, vsaj dokler se ne pelješ iz Strasbourga v Marseille ali iz Toulousa v Nantes. Ker pač vlak najprej iz Pariza nekaj 100km šiba brez postanka in šele proti cilju razvaža potnike. Pri čemer se pogosto izogne postajam v centrih mest. Teren je razen mediteranske proge precej nezahteven. Oziroma, tam kjer je zahteven (Clermont Ferrand) pač niso gradili prog. Res je tudi, da je bila hitrost med Parizom in Bordeauxom pred gradnjo hitre proge enaka kot med Münchnom in Berlinom po gradnji. Še zmeraj pa ne vem, kako bi v Nemčiji izvedel tako omrežje.
Moje izkušnje govorijo, da se tudi po progah, ki ravno ne vodijo v Pariz pelje zelo hitro. Kakšnih 15 let nazaj sem se vozil iz Perpignana(?) v Marseille z nekim klasičnim vlakom Grand Sud in je nedvomno šlo bistveno hitreje kot večino časa med Hamburgom in Munchnom. Res pa je, da Francoze rešujejo geografske danosti, vse poti pa vodijo v pariz. Nemčija pa kot Nemčija, vsakih 50-100 km neko mestece in posledično komaj kaj večja hitrost kot nekoč na ICS vlakih v Sloveniji.
Udobnost v 2. razredu je v ICE veliko boljša.

Širši vagoni (pri seriji 4 malo manj), zatesnjena kabina, razmak med sedeži. Zguljeni sedeži so bili najbrž pred prenovo, trenutno sta seriji 1 in 2 znotraj precej novi (temno modre prevleke).
No, kabine so zatesnjene na vseh vlakih za večje hitrosti, vključno pendolino SŽ. Bi imeli potniki prevelike težave med srečevanjem in v tunelih. K podobnosti med ICE vlakom z Indijo, me je navedla neznosna gužva, potniki sedeli ali ležali po tleh, sanitarije temu primerne, do Board Restoirana pa nemogoče priti. In leto poprej ni bilo kaj boljše na stari kripi iz šperplatastih sedeže, no samo okvir in temačni, težki notarnjosti.... Vlak je pa vlekla kar navadna lokomotiva, Siemens taurus.
Varnost: tisto z gumijastimi obroči v kolesih je bil res fail, ampak jih že dolgo ni več. Kako bi se Jacobsovi vozički obnašali v Eschedeju (kretnica pred mostom, steber mostu med tiri) ne ve nihče. Pri tisti štoriji z ovcami se ICEju tudi ni zgodilo hudega.
In vendar je TGV že iztiril pri 300 km/h (udor votline pod progo) in ni bilo hudega. Jacobsovi vozički namreč povežejo vlak v celoto, vagon sklopljen z vagonom, nemški ICE pa imajo dobesedno klasične vagone, dandanes na EMU, DMU redko videno, mogoče v primeru 2-nadstropnih, kjer je potrebno zmanjšati osne obremenitve. In v primeru nesreče gredo ti med seboj nepovezani vagoni vsak v svojo smer. Seveda pa nihče ne ve kaj bi bilo.....

Ampak, vse tole je off-topic. V Sloveniji vlakov tipa ICE ali TGV ne bomo nikoli imeli, je pač poseljenost Slovenije preskromna, potreba bo le po hitrih primestnih in regionalnih vlakih. Upam, da bo zadnji nakup res v tej smeri.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(