Zasebnost

Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2709278] 25.04.18 13:56 · odgovor na: (#2709193)
Odgovori   +    0
Ker sva se dotaknila Amazona, se mi zdi umestno omeniti, da so imeli v Berlinu majčkeno ulične zabave, ker so v Vaterlandu Jeffu Bezosu za vizonarsko podjetništvo podelili nagrado Axel Springer. Proti temu je protestiralo 450 zaposlenih v Nemčiji ter njihovi kolegi iz Poljske in Španije. Podprla sta jih nova šefica stranke SPD Andrea Nahles in šef sindikata Verdi Frank Bsirske.
Darüber hinaus geht es zunehmend auch um den hohen Druck, der auf die Mitarbeiter ausgeübt wird. Bezos wies die Vorwürfe bei der Preisverleihung zurück: "Ich bin sehr stolz auf unsere Arbeitsbedingungen. Ich bin sehr stolz auf die Gehälter, die wir zahlen." Ohne Verdi direkt zu nennen, sprach er von Kritikern, die eigene Interessen verfolgten. Von Springer-Chef Mathias Döpfner nach der Kritik der Gewerkschaften befragt, sagte Bezos: "Nein, sie haben in dem Fall nicht recht."
Bezos betonte, die einzige Verwendung für seinen Reichtum - "den Lottogewinn mit Amazon" - sehe er in Weltraumreisen. "Blue Origin ist teuer genug, um dieses Vermögen aufzubrauchen", sagte er zu Lachern im Publikum. Bezos bekräftigte, dass er dafür jährlich Aktien im Wert von einer Milliarde Dollar verkaufte - und damit auch fortfahren wolle. Blue Origin sei "das wichtigste, was ich mache", sagte Bezos bei der Preisverleihung.
www.n-tv.de/wirtscha...03112.html
Mogoče je tole prava priložnost, da spomnim, da je Axel Springer založnik super nakladnega tabloida Bild. Zaradi uredniške agende in standardov Bilda se je pred leti na fasadi nekega levičarskega časopisa, ki od blizu gleda v berlinsko stolpnico firme Axel Springer, znašla tale provokativna umetniška instalacija (klik na "Return to article" popelje na celo zgodbo):
www.spiegel.de/fotos...04-10.html

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(