Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Trditev, da je SiDG zlata jama za piarovske agencije, ne drži in je zavajajoča!
Če neka trditev ne drži, je jasno, da je zavajajoča. Neresnica ali laž sta vedno zavajajoči. Vprašanje je, če je v vašem odgovoru zapisana samo resnica in če je možno, da je resnica v določenih okoliščinah tudi zavajajoča.
Od sedmih naštetih pogodb se namreč zgolj ena (!) pogodba nanaša na piarovske storitve (pogodba za 5.000 EUR + DDV s Pristopom).
A morda za saniranje javnega (ne)ugleda SiDG po objavi člankov, kakršen je bil na primer tale pred dobrim letom v Dnevniku?
Zaposleni v SiDG o lesu iz državnih gozdov: Iz fantastičnega projekta smo naredili zmazek
Gozdarsko podjetje Slovenski državni gozdovi je z nepreglednim razdeljevanjem lesa, ki ga bo letos posekalo v državnih gozdovih, med zainteresiranimi kupci zanetilo vojno za hlodovino. “Iz fantastičnega projekta smo naredili zmazek,” priznavajo celo nekateri zaposleni v SiDG.
www.dnevnik.si/1042763043
Niso samo Finance vihale nosu nad idejo in izvedbo tega židanovskega projekta.
Pogodba s podjetjem M-Komunikacije za ugotavljanje organizacijske klime ne sodi med piarovske ali marketinške storitve, kot trdi novinarka. Gre za področje upravljanja s človeškimi viri (HRM), pri čemer gre pri navajanju vrednosti pogodbe za maksimalni znesek, ki se nanaša na opravljanje storitev v vseh petih letih!
Te firme v registru ne najdem. Brez težav pa sem našel novembra 2015 ustanovljeno firmo M KOMUNIKACIJE, družba za komunikacijski menedžment, d.o.o., Črešnjevec, 2310 Slovenska Bistrica, javno dosegljivih podatkov o telefonski številki in e-pošti ni. Davčna številka: 39720365, matična številka: 6948979000, dejavnost: Marketing in oglaševanje, SKD: M70.210 - Dejavnost stikov z javnostjo, konec leta 2016 2 zaposlena, lastnica in direktorica Nina Finžgar. Gospa ima lepo razčlenjen javni profil na LinkedIn, očitno se je od študjskih in študentskih let naprej totalno posvetila PR/piaru, prav nikjer, pa nima navedenih niti minimalnih referenc s področja HRM.
si.linkedin.com/in/n...r-14777263

Tudi na spletni strani te firmice je ponudba izrazito piarovsko-komunikacijska:
Naše storitve
Odnosi z javnostmi: korporativno, krizno in interno komuniciranje, odnosi z mediji ...
Družbena omrežja: Facebook, Twitter, Snapchat, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest ...
Tekstopisje: spletne strani, promocijski materiali, članki, slogani, oglasi ...
Video produkcija: predstavitveni videi, promocijski videi, reportaže, animirani videi ...
Grafično oblikovanje: CGP, letaki, plakati, brošure, letna poročila, fotografija ...
Organizacija dogodkov: poslovni dogodki, izobraževalni dogodki, družabna srečanja ...
m-komunikacije.si/
Kako ste našli to firmo, gospod Ficko, in s čim vas je prepričala? Da se zadeve upravljanja s človeškimi viri (HRM) skupine s 356 zaposlenimi, ki ima sedež in poslovno težišče na Kočevskem, prepusti neznani firmici iz družinske hiše v vasi pri Slovenski Bistrici mora človek imeti poseben motiv. Pojasnite ga. Še posebno v luči vašega lokalpatriotizma, ki ga je pred časom zabeležil Dnevnik - saj HRM je menda del srca vsakega dobrega podjetja, mar ne?
Oddelek za nepremičnine bomo iz Ljubljane preselili v Kočevje. Če je podjetje v Kočevju, morajo biti vse ključne službe tukaj, kajti podjetje, ki nima srca v tej zgradbi, ima težave pri delovanju. Oddelek za nepremičnine, ki se ukvarja z nakupi in prodajo gozdov, bo zato prišel v Kočevje, del tam zaposlenih lahko ostane v ljubljanski poslovni enoti SiDG, ki ima sedež v Trzinu, glavnina pa mora biti na sedežu podjetja. Če se iz Kočevja v Ljubljano vsak dan vozi v službo dva tisoč ljudi, ne bo nič narobe, če se jih bo dodatnih pet iz Ljubljane vozilo v Kočevje.
www.dnevnik.si/1042788659
Zakonec poglejmo še zaključek vašega izčrpnega odgovora, s katerim ste odgnali, kot vidite, vse sume in jih pokazali v pravi luči - gre za nizkotna, zlobna natolcevanja.
Ostale naštete pogodbe se nanašajo na oblikovanje internega glasila, celostno grafično podobo, dnevno prejemanje medijskih objav (ti. kliping), organizacijo srečanja zaposlenih in projektni načrt za nepremičnino v državni lasti. Pri vseh naštetih pogodbah je šlo za nesporno ekonomsko upravičene storitve, saj nimamo specializiranih kadrov za zgoraj našteta področja.
Poseben CGP za državno firmo je nujen! Gre za identiteto, ugled, čast. Vsaka državna firma ipd. se mora nositi kot fina gospa - tista iz fine angleške nadaljevanke Keeping up appearances. Kar poguglajte, če je ne poznate, ker ste bolj hodili po naravi kot posedali pred televizijo.

Oblikovanje internega glasila leta 2018 po Kristusu?! Avto imate po zadnji švabski modi in v direktorskem formatu, komuniciranje z zaposlenimi pa na nivoju socialističnega samopašneža v zaprti coni circa 1973. Menite, da morajo vaši zaposleni čakati na vesti visokostne uprave do naslednje številke glasila, to je mesec, dva, četrt leta? Še obilni boter FSPN in gobar iz Gozda Martuljka se ob tem obrača v grobu!

Rabite dnevni kliping? Le za kaj, gospod gozdni direktor? Ker je ni državnega organa ali službe ali direkcije ali zavoda ali kakšnega drugega uda, ki bi že dobival kliping na teme, ki so relevantne za vas? Rabite dnevni kliping, da lahko tako bistroumne, izčrpne odgovore pošljete devet dni po objavi originalnega članka na portalu dnevnega časopisa? Ste tako počasni v SiDG, vam dnevni kliping v Kočevje nosijo na starih oslih, ali ste morali svoj odgovor koalicijsko in piarovsko pikolovsko uskladiti do zadnje vejice? Ker tole tukaj bi ena poštena tajnica spisala že istega dne, ko je (po rdečem telefonu?) nemudoma po objavi članka prišlo opozorilo, da je "nabavna vrednost" vašega službenega Audija Q5 2.0 TDI Quattro samo dobrih 43 in ne natolcevanih 60 jurjev.
live.finance.si/8931...-v-nebesih

Ni pa bilo v tem pomanjkljivo prenesenem in zato morda zavajajočem opozorilu nobene razlage cene in tudi ne popravka trditve iz istega članka, da samo najem te vaše nebeške premium gozdno-direktorske vprege stane 14.700 evrov na leto.
www.finance.si/89309...-v-nebesih

Človek bi po vsem skupaj rekel, da na svoj direktorski pleh se očitno dobro spoznate, za pojasnilo raznih (v bistvu ne prav mastnih) pogodb in plačil vaše firme pa rabite vsaj en teden časa za razmislek. Nebeško!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen