Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ekonomiki električnega vozila se ne bo mogoče upreti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2701482] 10.03.18 11:45 · odgovor na: (# 2701438)
- koliko kilovolten daljnovod in koliko MVA močan trafo bi bilo potrebno napeljat do VSAKE take "megacharger" avtocestne polnilnice? ker baje vlaganje v infrastrukturo ni potrebno, saj ta lahko prenese 20% povečanje potreb...
in
- koliko od zakonsko dovoljene skupne mase takega cestnega vlačilca, poleg mase priklopnika, vlačilca in baterij, sploh ostane za "koristni tovor", če je že osebni BEV, namenjen prevozu 5. oseb pribl. 25% težji od ostalih?
poleg tega so objavili še en fantastičen podatek... Energy Consumption: Less than 2 kWh per mile! čeprav je podatek za Model S: Electricity consumption: 21 kWh/100km. zakaj naj bi bil "30 tonski šleper" 10x bolj ekonomičen od 2.2 tonske limuzine?
in btw. v enem od zapisov o fantastičnih lastnostih električenga šleperja tudi piše, da se Tesla dogovarja s potencialnimi kupci njihovih kamionov, da bi skupaj postavili mrežo "megachargerjev", potrebnih za njihovo dejansko delovanje... ;)
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen