Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
[alek14]
> [ogo]
> > [alek14]
> > Break even:
> >
> > BMW i3 porabi med 18 pa do 30 kWh/100 km (realni pogoji vožnje AC, hitrost okoli 100 km/h).
> > Recimo povprečno 22 kWh. Pri normalni hitrosti ca. 130 km/h je to ca. 35 kWh/100 km.
> > 35kWh*0.16 € = 5,6€
> > 4,6 l dizla * 1,22 = 5,6€
> >
> > EV je pri break even investiciji (hipotetični) pri današnji ceni elektrike enakovreden dizlu s porsbo 4,6 l/100 km (@130km/h). Večina dizlov pri tej hitrosti porabi okoli 6, torej BEV je v prednosti do cene elektrike približno 0,2 €/kWh. Od tu naprej so fosilci cenejši na kilometer.
>
>
> Kako dizelaši manipulirate.
> Pri 130 km/h lahko 4,6 litra porabe na 100 km doživljaš samo pri vožnji po klancu navzdol.
> Lepo popravi številko na 6,6 litra na 100 km, da bo bolj realno.

Poglej boldano.
Novi dizli danes pri 130 porabijo 5,5 tipično. Je že res, da moj porabi 7 sam imam 4WD, automatik pa 240 KS (ni ravno benchmark).
Tipično toliko porabi mali jajčko dizel. Realnost je više.

Enako, kot ljubitelji dizla ne doumete, da večina lastnikov električarjev slednjega polne doma ob nižji tarifi in to le za 0,00999 EUR na kWh (npr Paket E3 Napredni).
Tako, da se tvoja matematika pokvari.
35 x 0,00999 = 0,34965 EUR na 100 km

Glede na to, da je realna poraba varčnega električarja 25 kWh je cifra še niže:
25 x 0,00999 = 0,24975 EUR na 100 km ali skoraj 20x manj kot "clean diesel"

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen